„Clienții din Timișoara și Arad sunt clienți exigenți, deschiși la a cunoaște mereu noi destinații sau produse turistice, care iubesc deopotrivă România și destinațiile externe, apreciază reducerile dar, înainte de toate, cer calitate și urmăresc ca banii plătiți în avans pentru vacanțe să fie în siguranță.
Ne sunt clienți fideli și ne străduim să îi mulțumim în fiecare an, la nivelul încrederii pe care ne-o acordă. Fără ei nu am fi ajuns aici, la 25 de ani de existență, și le promit că îi vom onora și de acum înainte, așa cum se cuvine să faci cu partenerii de încredere. Eu m-am născut și am crescut în Timișoara.
Și, dacă astăzi EXIMTUR este o companie de călătorii de importanță națională, asta se datorează, în mare măsură, și bănățenilor mei, care ne-au acordat încredere de la început și au rămas fideli acestui brand pur românesc”, a declarat Lucia Nora Morariu, președinte fondator al Companiei de călătorii EXIMTUR.
Compania specializată în turism și călătorii de afaceri va continua să aplice, în plus față de reducerile aferente înscrierilor timpurii, o reducere suplimentară pentru cei care vor achiziționa orice servicii turistice până pe 6 martie, valabilă nu numai la standul târgului, ci și în oricare din cele 24 de agenții prezente în 17 orașe din România.
Între produsele noi propuse de EXIMTUR la târgul de la Timișoara se numără excursiile opționale în Delta Dunării sau pentru alte destinații, asociate ofertelor de sejururi pe litoral, precum și pachetele combinate care, împreună cu sejururi în stațiuni balneo-montane sau pe litoral, oferă vacanțe de tip city break în orașe din România. Toate acestea, în scopul diversificării produselor și creșterii atractivității pachetelor turistice.
Turoperatorul național specializat în promovarea României marchează Centenarul Marii Uniri cu o mare diversitate de pachete de turism intern, în toate stațiunile turistice de pe Litoral, din Delta Dunării, la munte sau în stațiuni balneare, iarna sau vara, pentru tratament sau pentru relaxare și refacere în centre SPA de excelență.
În acest sens, la standul companiei, bănățenii vor găsi noul catalog „Cazare în orașe din România”, unic în piața de profil prin multitudinea ofertelor de produse turistice. Împreună cu experții în vacanțe și călătorii ai EXIMTUR, clienții își vor putea realiza trasee personalizate care să străbată diferite regiuni istorice sau chiar întreg teritoriul României, cu plecare din orice punct al țării: circuite în Transilvania, Maramureș și Bucovina, Oltenia, Banat și Crișana, Moldova și Bucovina sau circuitul “Siebenburgen” (“7 cetăți” – principalele orașe medievale locuite de sași).
Pentru toate destinațiile din România, consilierii de turism vor propune pachete diversificate, cu o multitudine de servicii asociate, cu prețuri atractive, în deplină siguranță, care pot fi achitate parțial sau integral cu vouchere de vacanță. EXIMTUR oferă reduceri suplimentare pentru plata cu vouchere de vacanță și îi va consilia pe posesorii acestora despre cum să profite la maximum de ele, pentru a petrece un sejur în țară, la un preț optim, în cele mai bune condiții.
EXIMTUR și-a diversificat oferta din 2018 cu programe proprii în destinații exotice și croaziere cu zbor inclus și ghid în limba română. Compania oferă clienților din partea de Vest a țării vacanțe și produse diverse către orice destinație din lume: pachete pentru vacanțe pe litoralul turcesc, grecesc sau cipriot cu zboruri charter incluse, vacanțe pentru cei care călătoresc cu mijloace proprii de transport în Austria, Croația, Franța, Grecia, Italia, Muntenegru, Slovenia, Ungaria, dar și sejururi ce includ zborul și cazarea în principalele orașe turistice ale lumii, însoțite de transferuri sau bilete la spectacole.
* * *
În 2017, vânzările companiei de călătorii EXIMTUR au depășit 55 de milioane euro, înregistrând o creștere de aproximativ 15 procente față de volumul de vânzări realizat în anul anterior. Serviciile oferite prin diviziile specializate ale companiei – business travel și organizare evenimente, leisure și incoming – au avut ca beneficiari peste 250.000 de clienți. EXIMTUR a emis anul trecut bilete de avion în valoare de 22 milioane de euro.
La finalul anului 2017, echipa EXIMTUR număra 170 angajaţi. Compania a finalizat implementarea prevederilor OUG nr. 82/2017 coroborată cu OUG nr. 79/2017 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, menținând, de la 1 ianuarie 2018, salariile nete ale tuturor angajaților.
Compania de călătorii EXIMTUR, înființată în 1993, deţine 24 de agenții proprii şi francizate, în 18 orașe din România. Activitatea companiei este organizată în patru divizii: business travel și organizare evenimente (www.eximtur.ro/business), leisure travel (www.eximtur.ro), incoming (www.romaniaforall.com) și școala de turism. Divizia EXIMTUR BUSINESS este prezentă în patru centre urbane importante: București, Cluj-Napoca, Timișoara și Sibiu.
EXIMTUR este singura companie din România afiliată la rețeaua globală de travel management – UNIGLOBE Travel Internațional. Acest parteneriat asigură EXIMTUR conectarea la un sistem internațional performant de management al călătoriilor cu scop de afaceri și accesul la o gamă largă de soluții tehnice de ultimă generație, care se reflectă în calitatea serviciilor și produselor oferite clienților.
În anul 2017, EXIMTUR a plătit statului român taxe şi impozite în valoare de peste 1 milion de euro.
(978478)
Citiți principiile noastre de moderare aici!