Drumul dintre Sânmihaiu Român și cel German este unul circulat, pe care șoferii și l-ar fi dorit refăcut atunci când au avut loc lucrări la șoseaua Timișoara-Utvin-Sânmihaiu Român (luna aprilie). În august, lucrările au început și pe drumul spre „Germanu”. Lucrările au demarat de vineri.
„Am asfaltat Timișoara-Utvin, aproape 4 kilometri, am asfaltat în interiorul localității Sânmihaiu Român, iar astăzi (vineri – n.r.) am demarat infrastructura de legătură între Sânmihaiu Român și Sânmihaiu German. Sunt utilajele pe traseu, la lucru. Sper ca în câteva zile să rezolvăm situația… cât mai repede. Sunt lucrări de întreținere a drumului județean. Infrastructura rutieră ne permite, am luat decizia de a realiza un covor asfaltic pe aproximativ 12 kilometri, care vine în sprijinul participanților la trafic. Sper ca șoferii să fie mulțumiți de calitatea asfaltului”, a spus Călin Dobra, președintele Consiliului Județean Timiș.
Trimite articolul
XPai daca il faceti la fel ca pina la Sânmihaiu Român atunci mai bine nu aruncati bani numai de dragul de a optine voturi>Ca tot nu va voteaza nimeni.
lucrari de mantuiala doar ca sa scoata ochii electoratului inaintea alegerilor. Fara decapare si consolidarea fundatiei drumului acolo unde este cazul, in catva ani se va ajunge la o diferenta mare de nivel intre carosabil si acostament cu riscuri majore de accidente. Costurile suplimentare de frezare si transport vor fi incluse doar in facturi, rezultand bani in plus pentru campania partidului. Prea frumos, prea ca la … romani
De 10 ani de când stau acolo, drumurile acelea au fost asfaltate si reasfaltate, minim o data pe an. Acum, prin prisma campaniei electorale, se asfaltează din nou, pentru a obtine voturi, cu un minim de efort. Dar, Sanmihaiu German, aflat la 20 de km de Timișoara, trăiește ca în Evul Mediu. Fără gaz, fără apa, fără canalizare, fara nici măcar cea mai mica speranța de a le obține în viitorul apropiat. Si, asta, nu mi se pare normal.
Cine si-a permis, si-a săpat fantana in curte, si-a făcut fosa, si-a cumpărat centrala. Sunt și mulți oameni care nu si-au permis aceste investiții, asa ca, la 20 de km de Capitala Culturala Europeana, oamenii merg la toaleta in fundul curții, se spala la lighean, aduc apa cu bidoanele, si, se încălzesc cu sobe.
Mulțumim pentru “covorul asfaltic”. Cu siguranță, mi-ati câștigat votul.
Ar fi fost mult mai utila refacerea drumului intre Sanmihaiu German si Bobda. Sunt zone unde s-au pus plombe iar asfaltul s-a lasat destul de mult. Sunt si zone unde asfaltul vechi s-a lasat, fara sa fi fost vreo reparatie ulterioara a drumului. Un alt tronson care ar merita reparat este de la Sanmartinul Maghiar pina in Carpinis (din Uivar incepand este drum national). In Cenei este bun drumul si o portiune dupa, la iesirea spre Carpinis, insa din rest are nevoie urgenta de reparatii. Pina acum tot ce s-a facut a fost plombarea unde a fost necesar, respectiv frezarea si reasfaltarea unor bucati. Tinand cont ca pe drumul national se plateste vignieta, cred ca ar fi de bun simt sa fie pus la punct pentru a putea circula in conditii decente.