Este vorba despre asfaltarea unui tronson cu pornire de pe DJ 593, pe raza localității Șag, până la intersecția cu DJ 591 A în Sânmihaiu Român. Lungimea drumului este de 6,53 kilometri.
Drumul existent nu are structură rutieră, nici sistem de colectare a apelor pluviale și poate deveni impracticabil în perioadele cu precipitații abundente. Proiectul de modernizare va spori siguranța tuturor participanților la trafic.
Tronsonul face parte din „Centura mică” a Timișoarei, care unește localități din apropierea orașului.
Astfel, autorizația de construire necesară finalizării proiectului tehnic a fost emisă astăzi iar, ținând cont că este deja semnat contractul pentru proiectare și execuție cu SC Super Construct, lucrările ar putea începe la sfârșitul lunii viitoare.
Modernizarea acestui tronson se află pe lista proiectelor care primesc finanțare prin Programul Național de Investiții Anghel Saligny, suma alocată fiind de peste 15,5 milioane de lei (peste trei milioane de euro).
Tronsonul va porni de pe DJ 593, pe raza localității Șag și va continua până la intersecția cu DJ 591A în Sânmihaiu Român, lungime acestuia fiind de 6,53 km. Actualul drum are porțiuni pietruite, dar și secțiuni în care nu are structură rutieră sau sistem de colectare a apelor pluviale.
„Pe lângă îmbunătățirea condițiilor de circulație și siguranța participanților la trafic, ne propunem să scurtăm timpii de parcurs între Sânmihaiu Român și Șag, tronsonul urmând să facă parte din Centura alternativă a Timișoarei”, a transmis Alexandru Proteasa, vicepreședinte al Consiliului Județean Timiș.
Proiectul de modernizare va include și execuția unor sensuri giratorii, precum și modernizarea trecerii la nivel cu calea ferată pe care o traversează.
Trimite articolul
XSuper!O sa ajute mult acest segment pentru a avita Calea Sagului.
Avand in vedere istoricul CJT-ului in materie de modernizari de drumuri, drumul va fi asfaltat cap-coada si va mai trece cel putin jumatate de an pana se face trecerea peste calea ferata. Asa au facut atat cu drumul Sacalaz-Dudesti unde a fost finalizat drumul si un tronson 100 de metri cu un pod lipsea, deoarece de demolarea podului vechi s-au apucat mult dupa ce drumul a fost asfaltat, cat si cu drumul Dumbravita-Giarmata tot drumul a fost asfaltat mai putin portiunea din apropierea caii ferate, unde atunci s-au trezit doar ca inca mai au nevoie de aprobari de la CFR si inca se circula restrictionat pe 1 banda/sens pt ca lipsesc barierele.
Foarte bine ,asta datorita primarului din Sag, un om implicat la fel de fericiți vor fi și proprietarii de terenuri din zona…