Lucrările de reparații pe suprafețe întinse pe DN 68A, în zona localității Margina, s-au finalizat marți, transmite DRDP Timișoara. În zonă restricțiile au fost ridicate.
Totuși, nu sunt finalizate toate lucrările, ci doar o parte. Continuă, până joi, 29 aprilie, cele la structura rutieră, executate de antreprenorul Axela Construcții, pe sectorul Coșava – Coșevița.
„În după-amiaza zilei de 29 aprilie, echipele pe sectorul Coșava – Coșevița se vor retrage de pe șantier, ținând cont de traficul mare de dinainte de sărbători. Lucrările se vor relua după Paște”, transmit reprezentanții DRDP Timișoara.
Pentru a evita timpii mari de așteptare de pe drumul național care leagă cele două noduri ale autostrăzii A1, Margina și Holdea, sunt recomandate două rute ocolitoare:
- autostrada A1 – Arad – DN 7 Lipova – nod rutier Ilia – A1 – Orăștie – Sibiu și retur;
- autostrada A1 – autostrada A6 Lugoj – Caransebeș – DN 68 Hațeg – DN 66 – nod rutier Simeria – A1 – Orăștie – Sibiu și retur.
Editor – Dan Oancia.
Trimite articolul
XIncep sa cred ca nu se vrea terminata aceasta portiune de drum. Rusinos si dezamgitor.
au facut un rahat pana acuma! drumul e praf, am trecut ieri pe acolo! nu exista drum mai prost in RO!
IzolareaBanatului de Ardeal si a Ardealului de Vestul Europei
se face prin drunuri infernale ca coclaurii de pe Cosevita sau nebunia de pe DN 7 .
Totul este programat in Bucuresti si Cozi de topor sunt oricite .
De ce trebuia pus stratul ala de asfalt la Margina cand toate eforturile ar trebui concentrate pe dealul de la Cosevita. Cosava sau cum naiba se numeste? Drumul de la Margina chiar nu era deplorabil incat sa necesite strat nou… Lasa ca ne punem sa carpim ici colo pe dealu’ lu’ dracu. Sambata nu lucra nimeni pe deal, luni seara nimeni – acolo ar trebui bagat in doua schimburi, pentru ca in ritmul actual for face nu mare nimic.
RUSINEA tarii tronsonul de drum , sa traversezi un tronson de 10-12 Km in (45-90) de minute dezamagitor, pe un drum impracticabil nu din cauza lucararilor ci din cauza gropilor. De cand se lucreaza ? , (2-3 luni) nu stiu exact.
Ce imagine impecabila face tara cu tronsonul de drum mai sus amintit. Cei care intra la Nadlac si ajung pe tronsonul de drum se trezesc ca au aujuns intradevar in Romania.
Domnii RESPONSABILI am rugamintea traversati zona amintita cu masinile personale cel putin odata dus – intors.
-
Domnul Drula , se aude la Bucuresti ?
-
Ce gluma, de parca drumul ala ne-a facut cine suntem azi. Nu, in romania iti dai seama cand intri dupa 10km, cand vezi primul beemve venind cu 200 din spate cu flashuri si trecand razant pe langa tine, oarecum rugandu-te sa ii multumesti ca te-a lasat in viata. Cel puțin eu experienta asta am avuto la intrare in tara.
Nu vor sa termine aceasta portiune de drum,li se rupe de soferii care isi rup masina pe acolo!S-au apucat sa asfalteze drumul la iesirea din Margina spre autostrada in loc sa lucreze pe deal.Bine ca le platim rovinieta si nu sunt in stare sa faca drumul 10 km.D-ul Drula nu trece pe acolo sa vada stadiul lucrarii?Rusine sa va fie domnilor de la Axela Constructii!!!!
Un drum care se repara in mod jalnic!
Se circula prin gropi, bara la bara: camioane, utilitare, autoturisme, …..
La propriu, parca esti teleportat in anii 300-500 (sapaturile arheologice ne arata de unde s-au inspirat drumarii nostrii).
Se lucreaza foarte putin. Parca iti fac in ciuda.
Caietul de sarcini cred ca a fost facut fara legatura cu realitatea si in bataie de joc fata de imaginea Romaniei.
P.S. Zona e splendida.
Ca la romanica! Exact cand e traficul mai mare ei lucreaza!
Lucrarile trebuiau facute noaptea si mai ales in zilele care urmeaza. Probabil sambata si duminica traficul va fi foarte scazut. 48 de ore trebuiau sa bage la greu!