Cele mai înaintate lucrări sunt pe Timişoara Lugoj, primul lot de lucrări. Aici construcţia stă foarte bine şi sigur vor fi finalizate în acest an, înainte de termen. „Din ce am observat pe aceasta secţiune, există toate datele ca această lucrare să fie terminată înainte de termen. Ma bucur că la toate podurile s-a lucrat, există o mobilizare deosebită. La cum stau lucrurile, cred că în două-trei săptămâni se poate turna asfaltul şi sper să menţineţi ritmul acesta pentru că dacă îl menţineţi puteţi termina înainte de termen. Vă rog doar să nu faceţi rabat de la calitate. Pentru Timişoara este o lucrare importantă, chiar dacă discutăm de doar 9,5 kilometri. Aceşti 9, 5 kilometri facilitează foarte mult ieşirea traficului din Timişoara. Haideţi să ne uităm la ritm, să menţinem ritmul şi cred că e gata la vară”, a declarat Alexandru Nazare la ultima vizită oficială efectuată pe viitoarea autostradă.
Lucrările la prima parte a autostrăzii Timişoara – Lugoj au demarat în luna octombrie a anului trecut şi, potrivit contractului, trebuie finalizate în aprilie 2013. Lucrările sunt mult înaintate şi reprezentanţii constructorului anunţat că stadiul de realizare a lucrărilor a depăşit 50 la sută şi le vor termina anul acesta.
Din păcate, despre tronsonul Lugoj – Dumbrava nu se poate spune acelaşi lucru. La vizita oficială din urmă cu două săptămâni pe acest lot, Nazare a descoperit numeroase probleme. El a asistat la o prezentare la panou inedită, descoperind pe hârtiile afişate că stadiul lucrărilor era la acel moment de 8% pe planşă, procentul fiind obţinut după modificarea cu pixul al cifrei 3. Ministrul a decis să plece imediat pe teren, descoperind întârzieri serioase în efectuarea lucrărilor. Vizita s-a lăsat cu o şedinţă de urgenţă la orele serii, la sediul DRDP Timişoara, ocazie cu care constructorul acelui tronson a fost „instruit” să se apuce de treabă, în caz contrar fiind posibile penalizări importante.
Citiți principiile noastre de moderare aici!