Potrivit reprezentanților Consiliului Județean Timiș, pe Lotul 1 (km 2+725 – 5+800 – Dumbrăvița), lucrările sunt în curs de execuție. Se intervine la amenajarea accesurilor pietonale, a drumurilor laterale și racordarea acceselor la proprietăți. De asemenea, firma Strabag realizează montarea indicatoarelor rutiere, trasează marcajele rutiere, curăță și amenajează spații verzi.
„Termenul estimat pentru finalizarea acestui tronson este jumătatea lunii mai 2024. În paralel, sunt în curs de pregătire și verificare o serie de documente necesare pentru demararea procedurii de recepție la terminarea lucrărilor”, au precizat pentru Tion reprezentanții CJ Timiș.
În ceea ce privește Lotul 2 (Km 5+800 -12+975) al DJ691, lucrările la partea de drum sunt finalizate.
„În prezent, se definitivează partea tehnică necesară funcționalizării trecerii la nivel cu calea ferată. Deocamdată circulația se desfășoară pe câte o bandă pe sens, pentru a permite dirijarea de către personalul CFR la trecerea trenurilor. După verificări de specialitate și obținerea aprobărilor din partea CFR, va fi finalizată montarea barierelor automatizate și se va putea deschide circulația pe cele două benzi pe sens”, ne-au informat reprezentanții CJT.
Valoarea lucrărilor este de peste 63 de milioane de lei fără TVA, adică aproximativ 12,9 milioane de euro.
Vă reamintim că la începutul anului 2022, CJT a reziliat contractul cu firma Tehnocer, cea care se ocupa de lărgirea și modernizarea drumului Dumbrăvița – A1, din cauza slabei mobilizări a constructorului. Contractul a fost semnat încă din martie 2018.
Pe aceeași temă:
CJT face noi demersuri pentru modernizarea DJ 691 până la limita cu județul Arad
„Vom intra în curte cu elicopterul?” Locuitorii din Dumbrăvița, afectați de lucrările la DJ 691
Trimite articolul
XSe apropie de final poate la o bandă pe sens, că două eu n-am văzut.
-
ai tu orbul gainii sunt doua benzi/sens finalizate integral! Mai trebuia verificata si pusa in functie instalatia de semnalizare automata de la trecerea la nivel cu CF
-
În Dumbrăvița alea nu-s două benzi niciodată
-
Sunt…dar daca esti babuta din jermanica ce conduce wv ul ei numa’ duminica la piata, probabil ca te claxonez dimineata ca mergi ca gaia intre benzi!
-
Că merg pe mijlocul benzii vrei să zici
-
-
-
Un proiect în care pe lângă faptul că nu au fost gândite și trotuare au fost distruse și cele existente
A mai rămas să vă lăudați cu marea realizare, că e an electoral.
Pista pentru biciclete e la jumate metru deasupra terenului.
Șanse foarte mari să cazi în cap de acolo.
Calitate nemțească aplicată românește la Strabag.
E un drum extrem de periculos , cu sicane . Daca mergi pe partea din dreapta risti sa iei bordurile puse in fata stâlpilor de troleibuz. Daca mergi pe asa zisa banda a doua, risti sa te urci pe bordurile care iti apar brusc in fata din loc in loc la intersectii . Axul drumului serpuieste . Colac peste pupaza apar semafoare care in unele intersectii le dubleaza pe cele vechi. Nu e un drum standard cu 4 benzi . E un drum pextrem de ericulos care ar trebui semnalizat ca atare.
Este chiar ciudat să văd ca sunt unii care văd două benzi aici. Eu locuiesc în Dumbrăvița și nu le văd. Într-o societate dementa și bolnavă se numește Drum Județean.