Cea mai mare parte a operațiunilor nu necesită deplasarea în magazinele Enel. Clienții au la dispoziție două variante pentru a primi factura electronică, imediat ce a fost emisă: pe mail sau prin sms sau pot opta pentru descărcarea copiei facturii.
Pentru a trimite indexul pentru electricitatea consumată, pe lângă secțiunea „Index” din cadrul aplicației „MyEnel”, clienții pot suna (în timpul perioadei de telecitire specificată pe factură) la numărul de telefon gratuit 0800.07.08.09 sau numărul cu tarif normal 021.9977.
Clienții pot alege să utilizeze aplicația „MyEnel”, care poate fi activată cu ușurință fie online, fie prin descărcarea aplicației pentru telefonul mobil în mod gratuit, de pe App Store sau Google Play. Prin intermediul acesteia, puteți primi și plăti facturile de energie electrică sau gaze naturale, puteți înregistra indexul sau verifica balanța de plată. De asemenea, în aplicația MyEnel, în secțiunea „Contractare Rapidă”, sunt disponibile ofertele comerciale, astfel că atât clienții existenți, cât și cei potențiali au posibilitatea de a transmite online solicitări de încheiere a unui contract de furnizare de energie electrică sau de gaze naturale.
Dacă totuși doriți să achitați în numerar, este recomandată utilizarea automatelor de plată de tip self-pay, amplasate în magazinele alimentare. Alte variante pentru achitarea facturii mai sunt: ATM–uri (bancomate), debit direct, internet sau transfer bancar.
În celelalte zile, magazinele Enel vor funcţiona după programul obişnuit: de luni până vineri, între 8 – 16. Excepție face magazinul Enel din mall care are următorul program: de luni până vineri, de la 10 la 18, iar sâmbătă de la 10 la 14. Pentru a intra în contact cu un consultant Enel, clienții pot utiliza următoarele numere de telefon: 021 9977 (cu tarif normal, apelabil din România) sau 0040372436436 (număr apelabil din străinătate), de luni până vineri, de la 8 la 20 și sâmbătă între 8 – 13.
editor Dan Oancia
Citiți principiile noastre de moderare aici!