Conform reprezentanților Iulius, în 2024, Iulius Town a avut performanțe peste cele din anul precedent, înregistrând creșteri ale vânzărilor, dar și un total de 16 milioane de vizitatori.
„Am încheiat 2024 cu un trafic cu 11% mai mare față de anul precedent. Suntem căutaţi de clienţi din judeţele limitrofe, dar şi din Serbia şi Ungaria, întrucât avem în exclusivitate numeroase branduri care se regăsesc doar aici. Faptul că dispunem de una dintre cele mai mari suprafețe de retail din țară, de peste 190.000 mp, cu 450 de magazine, de la department stores cu articole pentru întreaga familie, până la locații premium, reprezintă un avantaj. În plus, publicul ne vizitează și pentru experiențele inedite pe care le oferim prin evenimentele organizate şi funcţiunile de entertainment”, transmite Caterina Dehelean Muller, Director Marketing.
Iulius Town propune, în fiecare weekend, evenimente pentru un public variat, format atât din tineri, cât și din cumpărători maturi. Pe lângă Atriumul spaţios din interior, unde se desfăşoară activități de amploare, parcul se transformă, adesea, în decor pentru diverse evenimente.
„Poate suna surprinzător pentru cineva din afara orașului, dar la noi este ceva obişnuit să vii la mall pentru a admira o expoziție de flori sau de fluturi, să vezi zeci de pisici la o competiție de frumusețe felină ori la un show stradal”, adaugă Caterina.
Iulius Town, singura dezvoltare comercială din ţară care include toate brandurile majore de modă
În 2024, Iulius Town a atras o serie de retaileri internaţionali care se extind în România, precum brandul irlandez Primark şi cel spaniol Lefties.
„Facem constant studii de piaţă şi ne uităm cu atenţie la ce îşi doresc clienţii noştri în materie de magazine, pe fiecare palier de vârstă şi buget. Primark şi Lefties apăreau în mod constant în solicitări, astfel că ne bucurăm că am reuşit să le atragem în mixul nostru, cu toate că departamentul de leasing a reconfigurat o suprafaţă de 14.000 mp. Sunt concepte care funcţionează peste aşteptări, cu produse pentru întreaga familie, la preţuri accesibile, a căror popularitate se reflectă în cifrele de trafic”, subliniază directorul de marketing.
Rezultatele din 2024 au fost stimulate atât de evenimentele specifice sărbătorilor de iarnă, cât și de inaugurările altor branduri puternice, precum Oltre, BOSS, Chic Chic sau JD Sports.
„Iulius Town include una dintre cele mai complete oferte de shopping din România: de la o varietate de magazine cu preţuri competitive, până la zona sport cu cei mai relevanţi retaileri în domeniu şi locaţii premium sau boutique-uri cu branduri exclusiviste. Este singura dezvoltare comercială din ţară care include toate ancorele majore de modă prezente pe piaţa din România. În plus, avem peste 11.000 mp de locaţi HORECA, cu mai bine de 50 de restaurante, cafenele, cofetării şi, posibil, cel mai mare food court din ţară. În completare vin opţiunile de timp liber: un parc, un spaţiu de joacă interior pentru copii, un cinema multiplex cu formatul VIP – care propune şi o experienţă gastronomică, un centru de fitness cu piscină interioară, dar şi o grădiniţă în limba engleză şi o şcoală de muzică”, a completat directorul de marketing.
Cat Show, expoziţie de fluturi şi proiecţii 360º
În competiţia acerbă cu online-ul pentru atenţia clienţilor, mallurile ar trebui să pluseze la capitolul experienţe, spun specialiştii în domeniu.
„Ne place să fim creativi şi să ne surprindem publicul, astfel că agenda noastră anuală de evenimente este gândită cu diverse acţiuni, de la cinema în aer liber şi târguri de street food, vara, până la teatru şi ateliere de creaţie pentru copii, competiţii sportive, artă stradală şi felurite târguri. Unul dintre evenimentele preferate de timişoreni, cu adevărat spectaculos, este cel din luna mai, Florall – Festivalul Artei florale, care este și o ocazie de conectare culturală și educație prin artă”, mai spune Caterina Dehelean Muller.
Reprezentanții Iulius Town ne-au oferit și un „sneak peek” în agenda cu evenimentele planificate în 2025: în luna februarie vor reveni Ateliere de Creație pentru copii; dar și show-ul dedicat felinelor. Luna martie va aduce o expoziție de fluturi și albine vii, o incursiune în lumea pieselor LEGO® și multe campanii specifice perioadei.
Datorită interesului ridicat al publicului, MINA Pop-up rămâne în Iulius Town până pe 23 februarie și propune un nou show imersiv pentru copii și nu numai. „Dinozaurii – O călătorie imersivă în Lumea Preistorică” reprezintă o incursiune în universul preistoric, ce cuprinde întreaga perioadă mezozoică – Triasic, Jurasic și Cretacic.
(2778)
Trimite articolul
XBranduri?
Vreti sa spuneti cârpe.