9 iunie 2022 ar fi trebuit să fie ultima zi în care firmele interesate de proiectarea și execuția obiectivului de investiții ar mai fi putut să își depună ofertele. Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a decis însă să prelungească termenul limită pentru depunerea acestora.
La baza deciziei stau mai mulți factori. De exemplu, operatorii economici interesați de licitație au cerut foarte multe clarificări suplimentare, unele depuse ulterior expirării perioadei prevăzute în Documentația de Atribuire până la care puteau adresa întrebări. CNAIR dorește să le poată răspunde tuturor, astfel încât să competiția și participarea reală să fie încurajate.
Reprezentanții CNAIR transmit că în perioada următoare se vor publica toate răspunsurile solicitate, stabilind data de 27 iunie 2022 ca fiind noul termen limită pentru depunerea ofertelor.
„Menționăm că în prezent a fost transmisă spre publicare în SEAP erata la Anunțul de participare nr. CN1041924/23.04.2022, privind prelungirea termenului de depunere a ofertelor, aceasta urmând a fi vizibilă ulterior publicării ei în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene (JOUE)”, anunță cei de la CNAIR.
Vă reamintim că în luna aprilie, ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu anunța că a fost reluată licitația pentru proiectarea și execuția lotului 2 din A1.
„Data limită până la care pot fi depuse ofertele pentru proiectarea și execuția Lotului 2 (secțiunile E și D) al autostrăzii Lugoj-Deva este 9 iunie 2022. CNAIR a transmis spre publicare în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene anunțul de participare pentru licitație. După publicarea pe această platformă, documentația va putea fi vizualizată în SICAP. În evaluarea ofertelor va fi punctată inclusiv capacitatea antreprenorilor de a finaliza contractul într-un ritm cât mai alert”, anunța Sorin Grindeanu în aprilie.
Vă reamintim, licitația pentru realizarea tronsonului care face parte din lotul 2 al Autostrăzii Lugoj-Deva a fost deblocată la începutul anului 2022. CNAIR a așteptat la prima licitație oferte din partea a șase firme, însă nu a primit decât una, care a fost declarată neconformă.
Finanțarea pentru acest tronson este asigurată prin Planul Național de Redresare și Reziliență. Valoarea contractului este de 1,62 miliarde de lei, cu TVA, adică aproape 330 de milioane de euro. Sunt 9,13 km de realizat, dintre care 2,13 reprezintă porțiune de tunel.
Pe aceeași temă:
Se reia licitația pentru lotul 2 din Autostrada Lugoj-Deva. Singura ofertă, neconformă
S-a reluat licitația pentru proiectarea și execuția lotului 2 din A1, cu tunelurile pentru urși
Trimite articolul
XCand Romania avea PIB de 40 md.€ se realizau mult mai multe, spitale, scoli, poduri, drumuri decat acum cand Presedintele vostru va spune ca aveti un PIB de 260 md.euro.
Sigur, au tot timpul din lume. Doar ne-am obisnuit nervii cu ritmul in care nu se face nimic practic si mai dati odata proiectele in lucru ca sa mai descoperiti o anomalie pentru care mai amanati 10 ani 12 km de autostrada. Asa sa va ajute Dumnezeu si sa va ingrijeasca somnul linistit din fiecare noapte!
Statul este cel mai prost manager. Poate ar fi mai bine să angajeze o firmă din Asia pentru lucrare.