Potrivit reprezentanților instituției, toate aceste obiecte, a căror valoare depășește 20.000 de euro, „au ca scop promovarea imaginii și consolidarea identității vizuale a instituției în interiorul și exteriorul acesteia”.
Astfel, Consiliul Județean Timiș a cumpărat 350 de umbrele personalizate. Firma care urmează să le livreze trebuie să asigure „umbrele de dimensiuni 105/88 centimetri, cu vârf și mâner curbat din lemn, deschidere automată, culoare gri, sistem antivânt, spițe durabile din oțel, material RPET, cadru fibră de sticlă”, se arată în descrierea achiziției.
Prețul unei umbrele este de 73,97 lei cu TVA. În total, cele 350 de umbrele costă 25.889 de lei cu TVA, adică 5.200 de euro.
De asemenea, instituția mai achiziționează și 350 de seturi formate din cană și termos.
În ceea ce privește aceste seturi, cerințele au fost să includă o „cană termică 600 ml + termos 500 ml sunt: material aluminiu inoxidabil (certificat pentru contactul cu alimente); la exterior să fie acoperit cu cauciuc, finisaj soft touch; termosul să aibă perete dublu. Setul va fi ambalat în cutie cadou, lăcuită”.
Prețul unui set se ridică la 177 de lei. Cele 350 de seturi cumpărate de CJT au o valoare de 62.058 lei cu tot cu TVA, deci 12.600 de euro.
Administrația județeană mai cumpără și 300 de insigne metalice turnate personalizate.
„Insigne/pin-uri, din material metalic premium, cu bază argintie, de înaltă calitate, foarte rezistente, turnate, galvanizate, emailate policromie, spate și lateral culoare neagră, formă stemă/ scut cu dimensiune 22 mm (h), sistem de prindere tip „butterfly clutch”, adică ac și fluture, ambalate individual în cutii de plastic cu capac transparent și bază neagră, având în interior perniță neagră buretată”, este cerința CJT pentru firma de la care le-a cumpărat.
Prețul unei insigne este 59 de lei (TVA inclus). Pentru cele 300 de insigne instituția va achita 17.778 de lei cu tot cu TVA, adică 3.600 de euro.
Potrivit reprezentanților instituției, obiectele vor fi oferite pentru promovarea imaginii instituției.
„Produsele de promovare personalizate au ca scop promovarea imaginii și consolidarea identității vizuale a instituției în interiorul și exteriorul acesteia. Acestea vor fi folosite de către angajații aparatului de specialitate a CJ Timiș, consilieri județeni, jurnaliști și persoane terțe invitate la evenimentele organizate de instituție. Produsele vor fi personalizate cu sigla și numele instituției. Achiziția acestora a fost efectuată în format electronic, prin intermediul platformei SICAP”, ne-a declarat Loredana Lungu, purtătorul de cuvânt al Consiliului Județean Timiș.
Trimite articolul
Xexcelent, la cat mai multe investitii de genul
multumim alin nimica.
Daaaa, fix isi promoveaza imaginea si consolideaza identitatea vizuala: Sifonul CJT. 🚽
acolo-s banii dv,! cat despre drumurile din judet,,,, doar promisiuni 🙁
Somez tineretul PSD sa organizeze un protest.
300 de insigne pentru consolidarea imaginii. Si alea probabil impartite in institutie.
asta este activitatea CJT in loc sa se ocupe de largirea drumului la 4 benzi Dumbravita – autostrada, santier deschis in scop electoral inaintea alegerilor din 2020 de catre bufonul de Dobra
Mhm. Si dozele de pfizer cat au costat?
-
sunt convins ca la scoala, cand erai prins copiind, replica ta era: “dar nu-l vedeti si pe x ca copiaza?”
Inutil … La fel ca politicienii