Odată cu introducerea acestui nou concept, clienții vor putea găsi toate produsele din drogherie la prețuri avantajoase, de durată. Începând de acum, cumpărătorii vor economisi timp și pot planifica eficient bugetul, pentru că se vor baza pe prețuri fixe la produsele lor preferate. Prețurile avantajoase sunt garantate pentru minimum 4 luni și sunt anunțate atât la raft, cât și prin toate metodele de comunicare.
Etichetele de preț ale produselor vor indica în mod clar data de la care nu a mai fost majorat prețul, informație care poate fi verificată și în revistele și ziarele proprii, precum și pe canalele digitale ale dm România.
Prin crearea unor prețuri avantajoase pe termen lung, tendințele pieței sunt examinate cu atenție, astfel încât acest concept să aducă beneficii de durată clientului. Prețurile din cadrul campaniei MEREUAVANTAJOS sunt determinate în așa fel încât prin participarea lor la coșul de consum, cumpărăturile să devină mai avantajoase pe termen lung.
În același timp, conceptul aduce noi perspective sustenabile pe piața românească. De asemenea, educă clienții cu privire la formele de cumpărare mai conștiente și mai puțin stresante. Acest lucru creează o experiență nouă și relaxată de cumpărare, a unor produse de calitate, fără a aștepta promoții sau a stoca produse în mod inutil.
Conceptul MEREUAVANTAJOS propune cumpărarea produselor la un preț avantajos, fără a fi necesară o ajustare a prețurilor pentru crearea unor promoții de scurtă durată. MEREUAVANTAJOS va aduce noi tendințe pe piața românească, deoarece îi va educa pe cumpărători, astfel încât aceștia să beneficieze de produse de cea mai bună calitate, la un preț corect, pentru o perioadă lungă de timp.
Prețul avantajos al produselor favorite ale clienților garantează cumpărătorilor o constanță care îi poate ajuta în gestionarea corectă a cheltuielilor destinate casei, curățeniei, alimentelor, pentru copii și bebeluși, și nu în ultimul rând celor destinate înfrumusețării. Parametrul principal în formularea conceptului MEREUAVANTAJOS este că prețul produsului va fi predictibil, iar clienții își vor putea planifica bugetul alocat cumpărăturilor din timp și cu exactitate.
Promițând achiziții fără stres pentru clienți și venind cu prețuri predictibile, dm drogerie markt se aliniază astfel unor bune practici europene și are la bază ideea că toți cei care iubesc acest brand vor veni cu zâmbetul pe buze la cumpărături în drogheriile dm.
Compania dm drogerie markt a fost înființată în 1973, iar de atunci s-a extins în 14 țări: Austria, România, Bosnia, Bulgaria, Croația, Cehia, Germania, Italia, Macedonia, Polonia, Serbia, Slovacia, Slovenia și Ungaria, cu aproximativ 3800 de magazine și 66.000 de angajați în Europa. În România, lanțul de magazine este prezent de mai mult de 14 ani, timp în care a evoluat constant, fiind în continuă expansiune, cu aproape 1 000 de angajați și mai mult de 110 de magazine active.
(1652)
Citiți principiile noastre de moderare aici!