tion.ro Web analytics

Tion

Tion

  • Ştiri
    • Ştiri Timiș
    • Lugoj
    • Știri naționale
    • Stiri internaţionale
    • Eveniment
    • Sănătate
    • Dialoguri Sănătoase
    • Sport
    • Târg imobiliar
  • Timp liber
    • Cultură
    • Cinema
    • Horoscop
  • ANGAJĂRI
  • MICA PUBLICITATE
    • IMOBILIARE
      • Imobiliare Vanzari – Garsoniere
      • Imobiliare Vanzari – o camera
      • Imobiliare Vanzari – 2 camere
      • Imobiliare Vanzari – 3 camere
      • Imobiliare Vanzari – 4 camere
      • Imobiliare Vanzari – Case
      • Imobiliare Vanzari – Terenuri
      • Imobiliare Vanzari – Spatii comerciale
      • Imobiliare Inchirieri – Garsoniere
      • Imobiliare Inchirieri – o camera
      • Imobiliare Inchirieri – 2 camere
      • Imobiliare Inchirieri – 3 camere
      • Imobiliare Inchirieri – Case
      • Imobiliare Inchirieri – Spatii comerciale
    • PRESTĂRI SERVICII
    • CONSTRUCȚII
    • AUTO
    • DIVERSE
  • UTILE
  • VIDEO
  • Azi în Timișoara
  • Cariere de Poveste
  • Agenda
  • Lugoj
Select Page


Tion
Ştiri din Timiș
Modernizarea Căii Stan Vidrighin, scoasă la licitație. Se discută despre acest proiect de mai bine de zece ani

Modernizarea Căii Stan Vidrighin, scoasă la licitație. Se discută despre acest proiect de mai bine de zece ani

De Bogdan Marta
la 25 October 2020 11:34 Reactualizat la: 25 October 2020 11:34
8 Comentarii

Modernizarea Căii Stan Vidrighin, scoasă la licitație. Se discută despre acest proiect de mai bine de zece ani

foto: arhivă
25 October 2020 11:34 Reactualizat la: 25 October 2020 11:34
Trei ani de lucrări și o sumă estimată la peste 91 de milioane de lei, bani din bugetul local, pentru modernizarea celor 1,8 kilometri ai Căii Stan Vidrighin, un proiect despre care se discută de mai bine de zece ani, încă din era administrației Ciuhandu. Proiectul a fost scos la licitație în această săptămână.
Scris de Bogdan Marta - Trei ani de lucrări și o sumă estimată la peste 91 de milioane de lei, bani din bugetul local, pentru modernizarea celor 1,8 kilometri ai Căii Stan Vidrighin, un proiect despre care se discută de mai bine de zece ani, încă din era administrației Ciuhandu. Proiectul a fost scos la licitație în această săptămână.

Trimite articolul

X

Primul SF ce viza reabilitarea acestor linii a fost aprobat în decembrie 2009, fiind întocmit de IPROTIM. De atunci, însă, și până acum, proiectul a rămas într-un sertar, deși în anii anteriori s-a mai vorbit despre reabilitarea acestor linii.

În luna februarie a acestui an, consilierii locali au revocat vechiul proiect și au aprobat un nou studiu de fezabilitate pentru această investiție. Noul SF a fost realizat de SC Hentza Business SRL și a fost donat municipalității de către STPT. Lucrarea este acum estimată la 91,4 milioane de lei, cu TVA, iar durata de execuție este de 36 de luni, din care 6 luni pentru actualizarea proiectului.

În bugetul local din acest an a fost prevăzută și suma de 2,3 milioane de lei pentru începerea acestor lucrări (aproximativ 3 la sută din valoarea totală estimată). Însă municipalitatea a lansat de abia acum, la finele lunii octombrie, licitația pentru acest proiect, ceea ce înseamnă că nu există nicio șansă ca lucrările să înceapă în acest an.
Proiectul vizează reabilitarea liniilor duble de tramvai în lungime de 1,8 kilometri, aproape 7300 mp de trotuare, circa 5500 mp de piste de biciclete și aproape 12.700 mp de spații verzi. În cadrul investiției vor fi plantați și 992 de arbori.

„Investiţia vizează modernizarea întregului anasmblu rutier şi a liniilor de tramvai, inclusiv reţelele edilitare stradale, subterane şi supraterane, având ca limite intersecţia cu str. 1 Decembrie 1918 și sensul giratoriu Piața Gheorghe Domășnean (AEM)”, scrie în referatul proiectului aprobat în februarie de consilierii locali.

Proiectul a fost depus și la ADR pentru obținerea de fonduri europene, însă se află pe lista de rezervă.

Trimite articolul

X
Taguri:
licitatie ,
modernizare ,
proiect ,
Stan Vidrighin
8 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. Dede says:
    October 25, 2020 at 11:49 am

    Mi se pare foarte lunga perioada de execuție. E vorba de o artera importantă, iar închiderea ei atata timp va duce la ingreunarea serioasa a traficului. De asemenea ar trebui luată în calcul și reabilitarea arterei Liviu Rebreanu, făcută în bătaie de joc de cei de la confort

    Reply
    • dinu says:
      October 25, 2020 at 1:47 pm

      Rebreanu tine acum loc de sosea de centura, toate tirurile care ar trebui sa ocoleasca Timisoara trec pe acolo. Pana cand nu se face soseaua de centura (pe care nu o face primaria ci o regie de la Bucuresti) Rebreanu nu poatre fi reabilitata. A fost reparata un pic din cand in cand dar nu tine.

      Reply
  2. Buget says:
    October 25, 2020 at 3:16 pm

    Îmi place ca avem fonduri europene disponibile dar multe proiecte mari se fac de la bugetul local…

    Reply
  3. Ion Gigi says:
    October 25, 2020 at 5:52 pm

    Passat -ul are numar de MH?

    Reply
  4. fotbal1 says:
    October 26, 2020 at 8:43 am

    Daca nu largesc la 3 benzi investitia nu is va merita banii, chiar daca refaci trotuare, piste si sine de tranvai…

    Reply
    • Gelu says:
      October 26, 2020 at 11:57 am

      Daca se face o sosea de centura nu cred ca 3 benzi vor duce la cine stie ce inbunatatire (oricum se gatuie mai incolo spre Calea Dorobantilor)

      Reply
  5. Daniel says:
    October 26, 2020 at 9:17 am

    De aia au contestat investirea lui Fritz, ca sa poata sa mai bage ceva contracte grase la prieteni.

    Reply
  6. Adi says:
    October 26, 2020 at 3:36 pm

    Va rog verificati proiectele, am mari rezerve cu privire la profesionalismul proiectantilor si la deschiderea spre viitor.
    Daca azi pe Buziasului sau Cetatii in fiecare statie urca doar 3-5 oameni, asta nu inseamna ca pe viitor nu vor fi cate 50.
    Toate liniile de cale ce urmeaza a fi proiectate si contruite in oras (Bogdanesti, Cetatii, Buziasului, ar trebui sa prevada statii pe mijlocul platformelor de rulare. O platforma comuna, lunga, tramvaie modulare lungi, vor permite ca mult mai multa lume sa foloseasca fara probleme de aglomeratie transportul in comun.
    Exista la nivel european tramvaie cu usi pe ambele parti, sunt foarte moderne (Alstrom, Siemens, etc.), si ar fi un motiv in plus sa scapam de tramvaiele inguste ce ne sunt bagate pe gat de cei de la Arad sau Pascani sau din Turcia.
    Platformele de statii ar trebui sa fie exact la nivel cu tramvaiul, pentru a nu a mai avea diferente de nivel.

    Reply
  7. Cele mai citite știri

    1
    FOTO. Primarul Dobra a semnat contractul pentru înființarea parcului din cartierul Herendești-Bocșei. Va avea amfiteatru
    2
    Tânăr prins la aproape două săptămâni după ce a spart geamul unei mașini în Lugoj
    3
    Accident pe Calea Dorobanților din Timișoara. O femeie a ajuns la spital
    4
    Ilie Vlaicu, directorul Aquatim: „Timișoara este ferită de o criză a apei precum cea din Prahova, datorită investițiilor și prevenirii"
    5
    Între structură și haos: 20 de ani din arta lui Cristian Sida, în Palatul Baroc
    6
    FOTO. Timișorenii pot vedea „Mantas”, un spectacol despre ultimele zile din viața unui regizor ucis la Mariupol
    7
    Timișoara, gazdă a Competiției Naționale de Înot Special Olympics
    8
    Sănătatea sânilor la orice vârstă. Dr. Simona Cerbu explică prevenția, autoexaminarea și rolul controalelor imagistice
    9
    Ministerul Educației schimbă regulile olimpiadelor școlare după 13 ani
    10
    Timișorenii, invitați la turul tematic „Evreii din Cetate”. O incursiune în istoria unei comunități definitorii pentru oraș

    Cele mai noi știri

    Ştiri din Timiș

    Ruben Lațcău: „Timișoara atrage fonduri europene record, peste 663 de milioane de lei contractați într-un singur an"

    Ştiri din Timiș

    Ilie Vlaicu, directorul Aquatim: „Timișoara este ferită de o criză a apei precum cea din Prahova, datorită investițiilor și prevenirii"

    Ştiri din Timiș

    Transparență decizională la Consiliul Județean Timiș. Cetățenii pot trimite propuneri pentru reorganizarea DGASPC

    Ştiri din Timiș

    Digitalizarea Municipiul Timișoara cu ajutorul tehnologie 5G de la Orange

    Ştiri din Timiș

    FOTO. Crăciunul, un timp al comunității: bucurie dăruită copiilor din Pesac și Berliște

    Ştiri din Timiș

    Proiectul insulelor ecologice digitalizate, finalizat la Timișoara după mai multe provocări. Autoritățile se declară mulțumite

    Ştiri din Timiș

    De Sărbători, MedLife acordă 20% reducere la toate analizele medicale

    Ştiri din Timiș

    UPDATE. Dominic Fritz depune jurământul de credință pentru cetățenia română: „Trăiască România, trăiască Europa!”

    Ştiri din Timiș

    Investiții de aproape 11 milioane de lei în Giroc și Chișoda. Mai multe străzi vor fi modernizate

    Ştiri din Timiș

    FOTO. Brazi de Crăciun la prețuri pentru toate buzunarele, în Piața 700
    • Servicii
      • Redactia
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Timiș Online

    ISSN 3008-2323

    ISSN-L 3008-2323

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici