Pe parcursul campaniei, alţi 20 de clienţi fideli au câştigat produse electrocasnice, precum cameră video, Home Cinema, TV LCD, aparat de aer condiţionat, maşină de spălat vase, plită electrică, cuptor electric, iar 1.050 de cumpărători au primit instant pachete de sărbatoare compuse din cozonac, vin şi Coca-Cola.
Acţiunea promoţională s-a derulat în perioada 4-24 decembrie 2010 şi s-a bucurat de un mare succes în rândul vizitatorilor principalului centru comercial din oraş, în urnă fiind depuse zeci de mii de taloane. Bănăţenii au demonstrat încă o dată că Iulius Mall Timişoara este destinaţia favorită pentru shopping şi entertainment.
Reprezentanţii Iulius Mall ne asigură că surprizele pentru vizitatori nu se termină aici. Şi pentru 2011, cel mai mare mall din afara Bucureştiului pregăteşte evenimente speciale, surprize plăcute şi preţuri tentante pentru clienţii săi!
M. Hoster
Citiți principiile noastre de moderare aici!