O mână de oameni lucrează la realizarea ,,bijuteriilor” cu mulţi cai putere, totul după dorinţele clientului. Acum se lucrează la unul dintre cele mai puternice motoare de serie, la un Kawasaki VN 2000, comanda specială a unui timişorean şi la un Harley Davidson, pentru un ieşean.
,,Sunt mulţi care vor motoare unicat, asta în funcţie de cât îşi permite fiecare. Până acum am avut comenzi din Timişoara, Iaşi, Braşov. Am făcut un Suzuki Intruder pentru cineva din Braşov, iar acum lucrăm pentru un timişorean. Totul a început din pasiune, iar de doi ani încercăm să facem bussines. Numai că am prins chiar începutul crizei şi merge mai greu”, povesteşte Mihael Petru, directorul general al atelierului.
Motoarele sunt realizate, în mare parte, din piese importate, însă unele le fabrică chiar ei. La final, un motor unicat sare uşor de 20.000 de euro, însă, spun clienţii, rezultatul merită toţi banii.
Tuning pentru hobby
Majoritatea celor care apelează la un tuning moto nu au probleme financiare, astfel că au cel puţin două motociclete. Cea tunată e ţinută de hobby, pentru aspect, nu pentru utilitate. De cele mai multe ori merg cu ele la show-uri. Motoarele realizate la Dumbrăviţa au fost expuse şi la showroom-urile din Timişoara, Arad sau Târgu Mureş. Service-ul de la Dumbrăviţa are clienţi din toată ţara, însă sunt comenzi şi din Germania sau Serbia.
Motor de stradă tunat pentru concurs
Service-ul are şi un aparat de tuning Dinojet, care a fost achiziţionat din America, contra sumei de 36.000 de euro. Acesta face teste speciale în care se poate verifica cum se comportă motorul şi la 300 km/h. Aici se pot face modificări importante la motor, în urma cărora, o motocicletă de stradă ar putea să participle şi la curse.
Citiți principiile noastre de moderare aici!