Muzeul de Artă caută un șef la biroul Comunicare si Relații Publice, un inspector de specialitate la Biroul Administrativ și un inspector de Specialitate la Biroul de Comunicare și Relații Publice.
Cei interesați de postul de șef de birou la Comunicare și Relații Publice trebuie să aibă studii universitare absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniile: științe umaniste și arte sau științe sociale, vechime de 7 ani, să aibă „structura personală dinamică, atitudine pro activă, excelente abilități de comunicare, atenție crescută la detalii și spirit de observație, spirit de echipă dezvoltat, aptitudini de conducere:previziune, organizare, decizie, coordonare, control-evaluare” și să fie disponibil să-și organizeze programul în funcție de activitățile din muzeu.
Pentru postul de inspector la acest departament se cer studii universitare de licență tot în domeniile: științe umaniste și arte sau științe sociale, vechime 7 ani și aceeași disponibilitate ca pentru șeful de birou. La concursul inițial pentru acest post din luna septembrie se cereau studii universitare de licență în domeniul științe juridice și vechime de patru ani, în televiziune. Au fost discuții despre „aranjarea” concursului, astfel că a fost anulat, iar acum cerințele modificate.
Cei interesați de postul de la Biroul Administrativ trebuie să aibă studii universitare cu diplomă de licență sau echivalentă în științe economice, iar în rest aceleași condiții ca pentru inspectorul de la comunicare.
Condițiile de participare, actele necesare, desfășurarea și bibliografia concursului le găsiți AICI. Dosarele de înscriere se pot depune la Muzeul Național de Artă (Piaţa Unirii nr. 1) până în 3 decembrie la ora 14. Candidații vor avea și o probă scrisă și una de interviu după selecția dosarelor.
editor Amalia Kui
Pe aceeași temă:
Citiți principiile noastre de moderare aici!