Consiliul Județean Timiș anunța oficial termenul final de închidere a șantierului Timișoara – Moșnița Nouă în toamna anului trecut, deși drumul trebuia să fie gata încă din iulie 2021. Pe lângă problemele la legătura cu Centura Sud și la sensul de girație spre Giroc – Urseni, localnicii au reclamat mai multe nereguli în ceea ce privește lucrările suplimentare. Vicepreședintele CJ Timiș a fost joi pe teren și spune că sunt multe tuburi sparte subteran, dar și piste de biciclete și trotuare în șantier.
Constructorul trebuie să verifice acum aceste probleme, iar șantierul ar putea fi redeschis.
„În lucrarea de lărgire la patru benzi din Moșnița proiectul presupune, așa cum este normal, amplasarea unor tuburi îngropate care să le servească furnizorilor de internet și televiziune pentru amplasarea firelor și totodată pentru protecția acestora. Zilele trecute am fost sesizat de mai mulți locuitori din Moșnița că aceste tuburi ar fi sparte. Am fost pe șantier și da, probabil din cauza faptului ca nu s-au respectat procedurile, aceste tuburi sunt sparte. Ce înseamnă asta? Simplu: lăsate așa aceste tuburi ar provoca în anii ce vin o mulțime de inconveniente. O mulțime de viitoare lucrări de reparații, o mulțime de bani, nervi și mici șantiere datorate de lucrarea inițială făcută greșit. Am cerut verificarea video a tuturor tuburilor montate pe acest șantier și, acolo unde sunt sparte, am cerut înlocuirea lor chiar dacă asta înseamnă redeschiderea șantierului pe anumite porțiuni”, spune Cristian Moș de la vizita pe șantier.
Bineînțeles, pentru toate aceste inconveniențe, constructorul suportă cheltuielile. În caz contrar, CJ Timiș va aplica sancțiuni.
„De asemenea, în urma vizitei de pe teren, am sesizat mai multe nereguli legate de covorul asfaltic de pe trotuare și pistele de biciclete pe care le-am transmis și a căror remediere am cerut să se facă în cel mai scurt timp. Așa cum este normal toate lucrările se vor face pe cheltuiala constructorului”, mai transmite Cristian Moș.
Lucrările pentru extinderea la patru benzi a DJ 592 care leagă Timișoara de Moșnița Nouă, de 4,1 km, au început în luna august a anului 2020 și au cuprins cinci sensuri giratorii, o intersecție lărgită, piste de biciclete și trotuare pe ambele părți, alveole pentru stații de autobuz, iluminat stradal, platforme speciale pentru cântărirea autovehiculelor de mare tonaj și rigole pentru apa pluvială. Lucrările au fost executate de Strabag, cu 31 de milioane de lei cu tot cu TVA.
Pe aceeași temă:
Trimite articolul
XNica ce se intampla, iar treaba facuta tipic romanesc…
Pe cine tragem la raspundere, cine a facut receptia sa plateasca si ei…
E clar, inca un an de trafic si mai infernal. Batava para focului.
O mizerie de lucrare, e noroiul pe marginea drumului si pe mijlocul lui de 2 degete. Proiectare si executie de 2 bani.
Pistele de biciclete se marcheaza cu linie continua. Cu linie discontinua se marcheaza “traversarile penytru biciclete” . Chiar nu este posibil sa se respecte OUG 195/2002 si standardele nationale in ceea ce priveste marcajele si indicatoarele rutiere ? La trecerile de pietoni, trebuiau facute traversari pentru biciclete si nu sunt deci, ca sa mergi legal, te dai jost de pe bicicleta la fiecare din cele 40 de treceri de biciclete…. Absolut o nebunie !