Iubitorii licorii negre vor găsi la parterul mall-ului toate sortimentele brandului, inclusiv edițiile limitate, precum și o selecție de accesorii și espressoare Nespresso. Acesta este cel de-al șaptelea punct de vânzare din România.
Și de această dată, noua locaţie Nespresso întrunește cele mai înalte standarde în industria de retail de lux şi oferă o experiență deosebită de cumpărare, precum și o călătorie în universul Nespresso.
„Deschiderea unui punct de vânzare Nespresso în Timișoara este o bucurie și o mândrie pentru toată echipa. Ne dorim ca universul Nespresso să fie accesibil iubitorilor de cafea de pretutindeni și să le oferim posibilitatea de a avea o experiență de cumpărare și consum la cele mai ridicate standarde. Prin interacțiunea cu specialiștii noștri, consumatorii au ocazia să afle mai multe despre variatele sortimente de cafea pe care le oferim, potrivite tuturor preferințelor de gust, dar și despre modalitățile sustenabile prin care acestea sunt obținute. Considerăm că este foarte important ca iubitorii de cafea să înțeleagă că, dincolo de asigurarea calității excepționale a cafelei, ca parte a angajamentelor de sustenabilitate, Nespresso face constant demersuri pentru a susține și proteja comunitățile de fermieri, cât și mediul înconjurător, prin intermediul programului AAA Sustainable Quality™. De asemenea, vrem să le arătăm acestora cât de ușor se pot implica în aceste demersuri, colectând și reciclând capsulele de cafea utilizate. Acestea pot fi aduse pentru a fi reciclate în orice magazin Nespresso sau predate curierului la primirea unei comenzi online”, a declarat Ana Maria Doxan, noul Business Executive Officer al Nespresso România.
Despre Nespresso
Cu sediul central în Lausanne, Elveția, Nestlé Nespresso SA este un simbol emblematic pentru industria cafelei de cea mai înaltă calitate. Pe plan local, brandul este gestionat şi reprezentat de Divizia Nespresso, parte a Grupului Nestlé.
Compania colaborează cu peste 122.000 de fermieri, în 15 țări producătoare de cafea, prin intermediul Programului Nespresso AAA Sustainable Quality™. Lansat în 2003 în colaborare cu Organizația Non-Guvernamentală Rainforest Alliance, Programul AAA este o abordare unică în ceea ce priveşte producţia de cafea, axându-se pe cea mai bună calitate a boabelor verzi de cafea, obţinută doar prin practici responsabile, sustenabile.
Programul sprijină fermierii de cafea prin investiţii în infrastructură şi în comunităţile lor, politici de plată gândite în avantajul acestora, prin susținerea în implementarea de practici de agricultură regenerabilă și oferirea accesului la programe de formare și asistenţă tehnică. Toate acestea conduc la îmbunătăţirea permanentă a calității cafelei, dezvoltării sustenabile și productivităţii plantaţiilor de cafea – cei trei piloni reprezentați de triplul A din numele programului. Această abordare aduce şi îmbunătăţirea condițiilor sociale, de mediu și economice ale comunităților fermierilor de cafea în toate zonele vizate.
În septembrie 2020, Nespresso și-a luat angajamentul ca până în 2022 orice ceașcă de cafea Nespresso să aibă o amprentă de carbon neutră. Compania și-a atins obiectivul de a neutraliza amprenta de carbon generată de procesele operaționale (categoriile 1 şi 2) încă din 2017, iar în aceşti doi ani își va îndreapta eforturile către neutralizarea emisiilor de carbon care apar ca urmare a operațiunilor logistice și în ciclul de viață al produselor (categoria 3).
În România, Nespresso a introdus în premieră, în 2018, propria infrastructură de colectare şi reciclare a capsulelor de cafea utilizate, având capacitatea de a colecta şi recicla în totalitate capsulele de cafea pe care le comercializează. Iubitorii cafelei Nespresso pot aduce capsulele utilizate în magazinele Nespresso sau le pot trimite prin curier, de oriunde din ţară, fără niciun cost, atunci când primesc o nouă comandă de cafea.
(1254)
Trimite articolul
XEu ma gindesc acum sa imi cumpar o geaca de piele ,, ramones ,, , ca sa fiu si eu in ,, tendinte ,, .
-
Da – si zdrangane si vreo doua-trei acorduri, aceleasi, ca aia si scoate si un album de doar 29 minute din asta.
-
sau poarta tricou cu ramones, ca toate pustoaicele ce nici macar nu au ascultat vreodata