Noua locație a cunoscutului brand internațional, situată la parterul Iulius Mall Timișoara, ocupă o suprafață de aproximativ 300 mp și prezintă întreaga colecție de articole pentru copii, care include sute de produse, haine și accesorii pentru nou-născuți, fetițe și băieți, cu vârste de până la 12 ani. Produsele Next pentru copii se bucură de un mare succes, remarcându-se prin stilul, varietatea şi calitatea inconfundabilă a ţinutelor.
Inaugurarea magazinului Next din Iulius Town Timișoara marchează lansarea unui nou concept, inedit din punctul de vedere al prezentării produselor. Totodată, este un pas important în îndeplinirea unuia dintre obiectivele brandului, acela de a se extinde în orașele importante din țară.
„Suntem încântați de parcursul companiei de la intrarea noastră pe piața din România și am așteptat cu interes deschiderea magazinului nostru din Iulius Town Timișoara. Investiția în acest proiect se ridică la aproximativ 350.000 de euro”, menționează Victoria Houghton, Managing Director la Next România.
Next a intrat în țara noastră în anul 2008 și este liderul pieței de retail vestimentar pentru copii din Marea Britanie. Brandul este adus în România de compania Ixy Retail, care își consolidează prezența pe piața locală prin deschiderea magazinului din Iulius Town Timișoara, primul localizat în afara Capitalei.
Despre Next
Lanțul britanic de retail Next a fost lansat în 1982, primul magazin incluzând o colecție exclusivă de haine, pantofi și accesorii pentru femei. Aceasta a fost urmată de colecții pentru bărbați, pentru casă și pentru copii, toate dezvoltate de designerii proprii ai companiei.
Astăzi, Next deține o rețea de peste 500 de magazine în Marea Britanie și Irlanda, dar și peste 180 de magazine în alte 30 de țări din întreaga lume.
Despre Iulius Town Timișoara
Iulius Town Timişoara, dezvoltat de companiile IULIUS și Atterbury Europe, reprezintă principala atracție de business, shopping şi loisir din vestul țării. Este primul proiectul mixt și, totodată, cea mai mare investiție din regiune, în valoare de 443 milioane de euro, ce include: cea mai mare suprafață de retail din afara Bucureștiului – 120.000 mp și 450 de magazine, un nou concept de cinema, cel mai mare centru de sănătate şi fitness din România, un pol regional de business cu 100.000 mp de spații de birouri clasa A, trei săli de evenimente, restaurante şi cafenele tematice, un parc, carusel pentru copii şi aproximativ 4.070 de locuri de parcare.
(52503)
Citiți principiile noastre de moderare aici!