Edilul-șef a făcut publice câteva fotografii din timpul vizitei de pe șantierul pasajului subteran care se construiește la mallul din nordul orașului. Se pare că primarul vrea să lanseze o modă, așa că s-a fotografiat din nou cu pantalonii suflecați, exact ca și în cazul unei fotografii de la Pasajul Michelangelo, când a vrut să le arate timișorenilor „luminița de la capătul tunelului”.
Robu spune că în zona Openville se construiește, de fapt, un „complex de pasaje pe două niveluri subterane, pe inelul 2”, care este într-o fază foarte avansată. Mai mult, susține că traficul va fi reluat la primăvară.
„Da, traficul pe Inelul 2 va fi reluat imediat după ieșirea din iarnă, pentru că lucrările la complexul de pasaje pe două niveluri subterane de pe Inelul 2 au avansat foarte frumos. Concret, pe jumătate din tunelul pe patru benzi carosabile de pe primul nivel subteran – tunel care, reamintesc, face legătura între str. Calea Sever Bocu (partea din aceasta din zona Pieței Consiliul Europei) și intersecția giratorie Bd. Antenei – Inelul 2 (partea din acesta ce vine dinspre str. Baader) – s-au dat deja jos cofrajele și se lucrează acum la instalația electrică, iar pe cealaltă jumătate se va ajunge în acest stadiu în circa o lună”, a explicat primarul Timișoarei pe Facebook.
El spune că mai este un tunel, perpendicular cu primul, care leagă parcarea subterană a noii parcări de la mall, aflată încă în construcție, cu str. Demetriade.
„Celălalt tunel, care leagă cu câte o bandă carosabilă pe sens etajul doi subteran al noii parcări din cadrul proiectului Openville, aflată în construcție în fază avansată și ea, de str. Demetriade, perpendicular pe primul, situat la nivelul doi subteran, deci care trece pe sub primul este deja gata”, a completat edilul-șef.
Vă reamintim, și primăria trebuie să amenajeze un pasaj subteran în zona Piața Consiliul Europei. Potrivit ultimelor declarații ale primarului pe această temă, municipalitatea se apucă abia la anul de șantier. Proiectul este donat de investitorii de la mall.
„Nu este predat proiectul, dar este într-o fază avansată. Proiectul este făcut de Openville pe baza înțelegerii cu ei și va fi donat, deci noi îl obținem gratuit pentru a executa proiectul pasajului, care va lega partea aceasta, va fi partea Inelului II, partea care vine acum de pe str. Demetriade din spatele benzinăriei, intră în sensul giratoriu nou creat de noi pe Bd. Antenei, apoi merge pe domeniul Openville și intră în subteran, iese din subteran înainte de Calea Sever Bocu și apoi imediat se va intra în subteran din nou și se va ieși pe Circumvalațiunii”, explica edilul în urmă cu câteva săptămâni. Detalii AICI!
Robu spune că, de fapt, ideea pasajului din zona Openville a aparținut primăriei, la fel ca și alte idei puse în practică de investitorii mari ai orașului.
„Reamintesc, aceste lucrări sunt gândite de Primăria Timișoara și impuse ca sarcină dezvoltatorului proiectului Openville, dl. Iulian Dascălu, un om excepțional, un român demn de toată lauda pentru investițiile deosebite făcute și în București și în Iași și în Cluj, dar niciunde la nivelul celor din Timișoara. Menționez că Primăria Timișoara, sprijinind la maxim investițiile în oraș, și impune investitorilor, tuturor, evident, în termenii în care îi permite legea să o facă, armonizarea intereselor lor cu interesul public. Ca să dau doar două alte exemple: NEPI a făcut pe banii săi liniile de tramvai și girația din Calea Șagului (n.r. care încă nu poate fi folosită, pentru că primăria nu a reușit să mute stația de măsurare a calității aerului), dl. Ovidiu Șandor tocmai face pe banii săi un tronson de inelul 2 de câteva sute de metri între Bd. Take Ionescu (punctul de intersecție a acestuia cu str. Înfrățirii) și malul Canalului Bega, unde primăria va construi în 2019 un nou pod”, a mai explicat primarul.
El completează că „toate aceste contribuții ale investitorilor la interesul public sunt și în interesul lor, primăria gândind toate aceste lucrări în cadrul preocupărilor de scurtare a traseelor de legătură între diverse puncte din oraș și de creștere substanțială a mobilității”.
Articole pe aceeași temă:
[related-post post_id=”2148156″]
Citiți principiile noastre de moderare aici!