Mii de oameni au luat cu asalt, sâmbătă seara, Iulius Mall Timişoara. Motivul? Evenimentul „Veniţi la miezul nopţii” – „E-NIGHT”, o noapte adresată pasionaţilor de Internet şi de shopping. De la ora 18.00 au început cele opt ore de reduceri în complexul comercial timişorean. Rezultatul a fost pe măsura aşteptărilor organizatorilor: parcarea mall-ului s-a umplut până la refuz în scurt timp, şoferii fiind obligaţi să facă numeroase ture prin zonă pentru a găsi un loc de parcare. Înăuntru, magazinele abia făceau faţă afluxului de persoane care se înghesuiau să vadă dacă hainele pe care au pus ochii în săptămânile trecute sunt la reducere. „E plin. Peste zi a venit puţină lume, dar acum, pe seară, odată cu reducerile, e foarte aglomerat”, ne-a spus o vânzătoare din mall. Dovadă că lumea a fost interesată de promoţiile oferite de magazine au stat rafturile date peste cap şi hainele aruncate în dezordine de clienţii care n-au găsit ce căutau. „Am venit să caut nişte haine pentru iarnă, dar preţurile sunt cam aceleaşi care au fost toată săptămâna”, a spus, dezamăgită, o clientă.
În zona Sara Blue a avut loc o paradă a modei, fiind prezentate publicului articole vestimentare ale magazinelor din Iulius Mall. Nici concursurile nu s-au lăsat aşteptate. Cu ocazia evenimentului „Veniţi la miezul nopţii”, Iulius Mall a iniţiat o campanie socială aparte. Astfel, cei care au dat „I Like” pe pagina de Facebook au susţinut o cauză din comunitatea timişoreană. Pentru fiecare fan, Iulius Mall a oferit un leu care a fost donat, cu sprijinul Inspectoratului Şcolar Judeţean Timiş, Şcolii Generale Nr. 27, pentru dotarea unui laborator IT. Până la ora 23.00, peste 4.200 de fani au contribuit, prin click-ul lor, la dotarea laboratorului.
Mulţi dintre timişorenii care au mers să ia masa la Foodcourt în Iulius Mall au participat la concursul „I’m Conquiztador”, un joc interactiv adaptat cu întrebări despre centrul comercial, în timp ce alţii au ales să testeze jocurile de la insula Video Games Land (10 minute gratuite cu cele mai în vogă jocuri video) sau să îşi facă fotografii la Farmville (insulă foto amenajată în specificul celui mai popular joc de pe reţelele de socializare).
Şi, pentru ca distracţia să fie completă la mall, în program au fost şi două concerte: Şuie Paparude şi Sonique.
Vânzări de peste 3 milioane de euro în mallurile Iulius
Iulius Mall Timişoara a fost vizitat, sâmbătă seara, nu doar de timişoreni şi locuitori ai judeţului Timiş, ci şi de numeroşi cumpărători din celelalte judeţe din vestul ţării, din Arad, Caraş-Severin, Hunedoara şi Mehedinţi.
Pentru prima dată în România, Iulius Group, cel mai mare operator naţional de centre comerciale, a organizat în trei oraşe, în aceeaşi zi şi la aceleaşi ore, evenimentul „Veniţi la miezul nopţii”: la Timişoara, Cluj-Napoca şi Iaşi.
La Timişoara, seara dedicată pasionaţilor de shopping a însemnat discount-uri semnificative, de până la 80%, potrivit organizatorilor, concerte Sonique şi Şuie Paparude, zeci de mii de obiecte promoţionale, băuturi răcoritoare, cadouri instant şi tombole cu premii din oră în oră, în valoare totală de peste 30.000 euro. Gazdă a fost Daniel Buzdugan, care a provocat publicul la concursuri şi i-a premiat pe cei mai harnici clienţi cu netbook-uri, cartele de Internet, mini-frigidere şi cecuri de cumpărături.
În cadrul campaniei „I Like = 1 Leu = 1 Zâmbet”, desfăşurată pe pagina de Facebook a Iulius Mall Timişoara, prin care mallul a donat 1 leu pentru fiecare fan, s-a adunat la final suma de 4.660 de lei pentru dotarea cabinetului multimedia al Şcolii Nr. 27.
În cele trei malluri Iulius unde s-a organizat simultan evenimentul „Veniţi la miezul nopţii!” vânzările au depăşit, în total, 3 miloane euro, au arătat reprezentanţii Iulius Mall Timişoara. Noaptea cumpărăturilor şi a distracţiei s-a încheiat la ora 2.00.
M. M. H.
Citiți principiile noastre de moderare aici!