Ediţia Festivă a NDP este centrată pe ideea aducerii sub lumina reflectoarelor a creaţiilor valoroase din lumea publicităţii, în cadrul unei gale à la Oscar. Covorul roşu, şampania, costumele „de designer”, flash-urile fotografilor, muzica de gală, limuzinele, trofeele – o întreagă panoplie care va învălui Noaptea Devoratorilor din 2010 într-o atmosferă hollywoodiană.
La Timişoara, NDP se va desfăşura pe 20 noiembrie. Spectacolul va dura şapte ore: va începe la ora 21 şi va cuprinde patru calupuri de publicitate cu durata de 80 de minute, întrerupte de trei pauze. MSA Events, organizatorul tradiţional al Nopţii Devoratorilor de Publicitate, celebrează prin ediţia din acest seducţia cinematografului şi a fimului dedicat publicităţii – clipul, de pretutindeni şi de oricând. Ediţia aniversară a evenimentului afirmă, cu un pic de autoironie specifică breslei, faptul că o colecţie de clipuri publicitare este o cinematecă, atent organizată şi care are rolul de a tezauriza, de 30 de ani, cele mai creative „filme” de publicitate. Asta, desigur, sub bagheta de magician a lui Jean-Marie Boursicot şi a producătorului general, Dan Chişu. Aspectul inovator al celei de-a 30-ediţii este interactivitatea, fanii publicităţii fiind parte din spectacolul însuşi. Organizatorii vor realiza o platformă video online, unde se vor putea posta clipuri realizate de către iubitorii publicităţii, dedicate brandurilor partenerilor ediţiei din acest an. Filmele premiate vor fi proiectate în cadrul ediţiei festive, iar realizatorii vor primi premii şi statuete.
Citiți principiile noastre de moderare aici!