Primăria Municipiului Timișoara organizează un concurs de recrutare pentru nouă funcții publice de conducere:
- Director executiv la Direcția Relații Comunitare – absolvenți de științe economice sau juridice, administrative, științe ale comunicării, sociologie, psihologie și științe comportamentale
- Director executiv la Direcția Infrastructura Verde – absolvenți de arhitectura peisajului/domeniul de licență arhitectură, specializarea amenajarea și planificarea peisajului /domeniul de licență urbanism sau specializarea peisagistică/domeniul de licență horticultură/agricultură
- Director executiv la Direcția Incubator de Proiecte – absolvenți de științe economice sau juridice, administrative, arhitectură, urbanism
- Șef serviciu la Serviciul Autoritate Tutelară – studii absolvite în una din specializările cuprinse în domeniul științelor juridice
- Șef serviciu la Serviciul Amenajare Peisagistică, Biodiversitate și Ape – studii absolvite în una din specializările cuprinse în domeniul: arhitectură – specializarea arhitectura peisajului, domeniul de licență urbanism – specializarea amenajarea și planificarea peisajului, ori în domeniul de licență horticultură – specializarea peisagistică
- Șef serviciu la Serviciul Documentații Proiecte – absolvenți de științe economice sau juridice, administrative, arhitectură, urbanism
- Șef birou la Biroul Reabilitare Cartiere Istorice și Monumente – absolvenți de arhitectură
- Șef birou la Biroul Eficientizare Energetică Blocuri – absolvenți de inginerie civilă, inginerie energetică, inginerie mecanică, ingineria materialelor, drept, economie, finanțe, management
- Șef birou la Biroul Construcții Civile – absolvenți de inginerie civilă, specializarea construcții civile, industriale și agricole
Cele nouă posturi scoase la concurs sunt pe perioadă nedeterminată și au un program standard de lucru – 8 ore/zi, 40 ore/săptămână. Dosarele de înscriere pot fi depuse în perioada 18 aprilie – 9 mai 2022, la sediul Primăriei Timișoara, Bd. C.D.Loga nr. 1, parter, camera 8.
Candidații trebuie să îndeplinească cerințele privind vechimea în muncă și să aibă studii universitare absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în una din specializările specifice postului ocupat. În plus, ei trebuie să aibă studii universitare de master în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice sau cu diplomă echivalentă. La acestea se adaugă probe suplimentare eliminatorii de testare a competențelor lingvistice de comunicare în limbi străine sau competențele în domeniul IT.
Probe
- Selecția dosarelor de înscriere
- Competențe lingvistice de comunicare în limbi străine (citit, scris, vorbit) – 19 mai 2022, de la ora 9, la sediul Primăriei Timișoara
- Competențe în domeniul tehnologiei informației IT – 19 mai 2022, de la ora 11, la sediul Primăriei Timișoara
- Proba scrisă – 20 mai 2022, de la ora 10, la sediul Primăriei Timișoara
- Interviul
Mai multe informații despre bibliografie și condiții de participare, AICI.
Trimite articolul
XCetatean timisorean – angajat primarie : 1 la 1.
Cat ii salariul?? :))
Primaria Timisoara este cel mare angajator din judet . Plin de sefi , directori , manageri etc . Toti membrii sau simpatizanti de partid ii recomanda tupeul , nesimtirea si cheful de nemunca .
Proba nr. 1: se selectează dosarele depuse de useristi.
Cite posturi mai se inventează în Primăria Timisoara?Salarii mari,cunoștințe multe (termenul cunoștințe, este cu interpretare..),dar este bine ,e foarte bine,precum în hitul respectiv .,nr angajaților creste ,clădiri istorice sedegradeaza,impozitele cresc,..transportul sub toată critica ,bilete transportscumpe condițiile lasadedorit..cinema putemdorii ,altemajorari? Felicitări pentru spectacolul de cintat ..
A trecut 1 an jumate de la noul primar și ei tot numa cu angajările și posturile de șefi se ocupa. O sa bage toți usristii în primărie,l și când zic toți mă refer efectiv toți că nu sunt mai multi de câteva sute în oraș. În timpul asta nu fac nimic pentru oraș. După in 2024 pierd alegerile și vine alt primar, care o ia de la capăt și se va plânge de angajații acuma și se va ocupa să ii înlocuiască. Și uite așa cercul vicios și orașul tot în urma rămâne!
-
Bine punctat !