Primăria Timișoara scoate la concurs mai multe posturi. Municipalitatea recrutează 6 manageri de cartier, precum și personal pentru Serviciul Finanțări Nerambursabile (4 posturi), Compartimentul Capitală Culturală (1 post) și Biroul Servicii Suport (1 post).
„Noutatea acestui concurs de angajare o reprezintă managerii de cartier care sunt o poziție nouă în administrația publică locală din România. Pentru cele șase posturi scoase la concurs condițiile de studii și vechime în muncă sunt diverse: pot fi absolvenți de științe administrative, economice, politice, sociologie, științe ale comunicării, istorie, studiul patrimoniului, arhitectură, urbanism, inginerie civilă, cu vechime în muncă între un an și șapte ani”, transmit reprezentanții PMT.
Selecția dosarelor de înscriere, proba scrisă și interviul sunt probele concursului. La acestea se adaugă probe suplimentare de testare a competențelor lingvistice de comunicare în limbi străine și a competențelor în domeniul IT.
„Cei șase manageri de cartier pe care vrem să îi recrutăm vor face un altfel de administrație. Vor fi liantul între Primărie și problemele și inițiativele de schimbare ale celor care trăiesc, lucrează, au afaceri sau fac voluntariat în cartierele Timișoarei. Fiecare dintre cei șase va fi responsabil de câteva cartiere, le va cunoaște problemele, proiectele de dezvoltare, planurile urbanistice și va intermedia dialogul între cetățeni și diversele structuri ale primăriei. Va lucra cu Consiliile Consultative de Cartier, cu celelalte inițiative cetățenești specifice fiecărui cartier, cu școlile sau organizațiile culturale sau civice și va încuraja colaborarea între ele și voluntari. Va urmări implementarea proiectelor rezultate din procesul de bugetare participativă, dar și rezolvarea promptă a celor sesizate de cetățeni”, a declarat primarul Dominic Fritz.
Cei care vor ocupa cele patru posturi de la Serviciul Finanțări Nerambursabile vor lucra în domeniul proiectelor cu finanțări de la nivel național și european.
„Este un domeniu în care avem nevoie urgentă de noi colegi, mai ales că urmează noul Program Operațional Regional și fondurile din PNRR, adică surse financiare importante pe care ne bazăm în proiectele de dezvoltare ale orașului. Cei care vor câștiga concursul, vor gestiona proiectele cu fonduri europene aflate în implementare și vor lucra la propuneri de proiecte pentru atragerea de noi fonduri”, mai spun reprezentanții primăriei.
Cei interesați își pot depune dosarul de concurs până în data de 18 aprilie. Pentru mai multe detalii, accesați aici.
Trimite articolul
XMai avem putin si vom ajunge in situatia ca fiecarui cetatean din Timisoara sa ii corespunda un ngajat al primariei.
-
Si uite asa fritz o sa mai fie primar si mandatul viitor
-
Hai sa il trimitem acasa.
-
Fi serios! Nici daca se mai naste o data.
Doar va infecta primaria cu paraziti usr-isti ce vor fi greu de eliminat de viitoarea administratie.
Si va adanci catastrofa in care se gaseste Timisoara. Deja e greu de imaginat cum si daca am mai putea recupera decalajul fata de alte orase ce “ne-au luat fata”.
-
Pt Kuntz am eu o propunere: Lamborghini Carpaci
Maturatori de ce nu angajeaza? E foarte murdar orasul.
-
Bugetari sau privati, de care tip de “angajati” isi doresc cetatenii sa fie platiti din banii colectati din taxe si impozite?
In sfarsit! Ii astepta de doi ani de zile…
sa vedem cand isi incep munca, cat de pregatiti vor fi si ce planuri au pentru fiecare cartier…
Abia astept sa-mi sun managerul de cartier să-i dau lista cu probleme de rezolvat. Sper să răspundă la telefon.