Programul de reorganizare şi restructurare al RATT, precum şi desfiinţarea celor 29 de posturi, au fost deja aprobate în Consiliul de Administraţie al regiei la sfârşitul lunii ianuarie. Cheltuielile cu personalul au ponderea principală în structura cheltuielilor de exploatare, reprezentând aproximativ 48% din totalul acestora, spun reprezentanţii RATT.
Vor dispărea opt posturi de la cabinetul directorului general Ioan Goia (unul de consilier juridic, unul de administrator, unul de recepţioner şi mai multe de muncitori), un post de tehnician de la Biroul planificare, organizare şi calitate, unul de la Serviciul resurse umane, trei de la Biroul relaţii publice, unul de şef de birou la Serviciul intern de prevenire şi protecţie, cinci de la Serviciul monitorizarea energiei, ca urmare a desfiinţării activităţii acestui serviciu, spun reprezentanţii RATT, un post de consilier juridic de la Biroul achiziţii publice şi depozite, cinci de la Secţia mentenanţă (activitatea de reparaţii şi întreţinere autobuze şi troleibuze de pe bulevardul Dâmboviţa) şi patru de la Biroul marketing şi tarife. Se înfiinţează în schimb 13 posturi de şoferi de autobuz.
Persoanele concediate vor beneficia de zece salarii medii brute dacă au o vechime de până în 10 ani în cadrul RATT, iar cei cu peste 10 ani vechime vor primi 15 salarii medii brute. Posturile vor fi desfiinţate în termen de un an de la data aprobării programului în consiliul local.
Regia Autonomă de Transport Timişoara va rămâne cu aproape 900 de angajaţi în urma restructurărilor.
Măsurile de eficientizare, reorganizare şi restructurare a activităţii regiei au în vedere în principal reducerea cheltuielilor, creşterea veniturilor şi atragerea de noi călători.
Chiar dacă primarul Nicolae Robu anunţat recent că municipalitatea nu va mai cumpăra tramvaie noi decât dacă va exista posibilitatea accesării de fonduri europene în acest sens pe viitor, autorităţile locale optând pentru reabilitarea celor vechi, reprezentanţii RATT au în plan „îmbunătăţirea continuă a calităţii serviciilor furnizate clienţilor prin reînnoirea parcului de troleibuze, prin achiziţia de troleibuze noi în continuare, şi a parcului de autobuze, prin achiziţia de 30 autobuze articulate noi, respective achiziţia de tramvaie noi”.
RATT pune pe liber inca 25 de angajati
Citiți principiile noastre de moderare aici!