Astfel, pasagerii CFR Călători care cumpără biletele de tren online beneficiază de noi funcţionalităţi ale aplicaţiei Bilete CFR Online: posibilitatea de a vizualiza numărul locurilor disponibile pentru o anumită rută şi tren, înainte de achiziţionarea biletului; posibilitatea vizualizării poziţiei locului/locurilor la vagoanele de dormit şi cuşetă, după achiziţionarea biletului, informaţie disponibilă la secţiunea „biletele mele”. Aceste noi opțiuni oferă mai multe informaţii pasagerilor pentru ca aceştia să poată selecta cea mai avantajoasă ofertă de călătorie.
Pentru cumpărarea biletelor prin intermediul serviciului de cumpărare Bilete CFR Online, clienţii trebuie să se înregistreze pe site-ul www.cfrcalatori.ro, să completeze toţi paşii indicaţi pe platformă, să aleagă destinaţia unde vor să ajungă şi să finalizeze plata.
După ce tranzacţia este confirmată, clientul primeşte pe e-mail varianta electronică a biletului de tren. Nu este necesară tipărirea acestui bilet – identificarea călătorului în tren are loc în baza ID-ului biletului electronic pe care şi-l pot nota sau în baza Cărţii de identitate. Termenul minim de cumpărare al biletelor CFR online este de 12 ore.
Oricare utilizator de internet are posibilitatea de a cumpăra bilete la toate trenurile care circulă cu regim de rezervare (InterRegio – IR, Regio Expres – RE) în trafic intern, la preţ întreg, cu reduceri pentru copil, elev sau student, bilete dus-întors, minigrup 2 – 5 sau bilete cu reducere la cumpărarea cu anticipaţie de 6 ÷ 30 zile.
În ultimii ani, vânzările biletelor online au înregistrat o creştere importantă. Conform statisticilor, în primele 3 luni ale anului 2015, numărul pasagerilor care au călătorit cu bilete online a fost de două ori mai mare, faţă de perioada similară din 2014. În anul 2014, un număr de 125.000 de călători au cumpărat peste 68.000 bilete online.
Informaţii suplimentare despre utilizarea serviciului Bilete CFR Online sunt disponibile pe site-ul www.cfrcalatori.ro.
Citiți principiile noastre de moderare aici!