Se restricționează circulația vehiculelor rutiere cu masa totală maximă autorizată mai mare de 7,5 tone, cu excepția transportului de persoane si animale vii, pe sectorul DN 68A (E673), Margina – Holdea, din 10 mai. Măsura va fi valabilă până pe 10 iulie și a fost luată pentru continuarea lucrărilor de reparații.
Lucrările au început din 2 martie, pe cele mai degradate porțiuni, dar din cauza traficului intens al autovehiculelor productivitatea lucrărilor a fost scăzută.
„Valorile de trafic din ultimele luni au o medie zilnică lunară (MZL) cuprinsă între 10.000 – 14.000 autovehicule, conform datelor emise de contorii de trafic rutier montați pe DN 68A, la Coșava. Din cauza traficului intens al autovehiculelor de transport marfă care tranzitează DN 68A, productivitatea lucrărilor de reparații a fost scăzută, personalul muncitor fiind supus riscului de accidente. În plus, productivitatea echipelor a fost afectată de traficul intens și de ambuteiaje, fluxurile de aprovizionare cu materiale a punctelor de lucru prelungindu-se foarte mult”, transmit cei de la D.R.D.P. Timișoara.
Lucrările din 10 mai sunt executate, în continuare, de antreprenorul S.C. Axela Construcții S.R.L. și în regie proprie de secțiile specializate ale D.R.D.P. Timișoara. Acestea constau în refacerea integrală a structurii rutiere pe sectorul de 5 km dintre Coșava – Coșevița, așternerea de covoare asfaltice pe sectorul Coșevița – Holdea, precum și alte reparații pe sectoare unde au apărut degradări.
„Odată cu instituirea restricțiilor de tonaj și devierea traficului greu, lucrările se vor executa pe tot parcursul zilei, iar zonele aflate în șantier vor fi semnalizate cu semafoare și pe parcursul nopții, circulația desfășurându-se alternativ, pe o bandă. Fiind un drum în lucru, pentru autoturisme și vehicule de până la 7,5 tone, se mențin restricțiile de viteză, la 30 km/h”, transmit cei de la D.R.D.P. Timișoara.
Este obligatorie ocolirea zonei de către vehiculele rutiere cu masa totală maximă autorizată mai mare de 7,5 tone, cu excepția transportului de persoane si animale vii. Pe direcția Nădlac – București, rutele de ocolire sunt:
- A1 Nod Balinț – A6 Lugoj – DN 6 Lugoj – DN 6 Caransebeș – DN 68 Caransebeș – DN 68 Hațeg – DN 66 Hațeg – DN 66 Simeria – A1 Simeria,
- A1 Nădlac – A1 Arad – A11 Arad – DN 7 Arad – DN 7 Ilia – A1 Ilia.
Pe direcția București – Nădlac, varianta de ocolire este: A1 Ilia – DN 7 Ilia – DN 7 Arad – A11 Arad – A1 Arad – A1 Nădlac.
„Recomandăm rutele menționate și pentru celelalte categorii de autovehicule, pentru fluidizarea traficului pe sectorul aflat în lucru. D.R.D.P. Timișoara asigură informarea participanților la trafic despre măsurile luate în punctele de frontieră, cu flyere, mesaje pe panouri și pe sistemul ITS. Restricțiile impuse pentru traficul greu au avizul I.G.P.R. și al C.N.A.I.R. S.A”, conchid cei de la D.R.D.P. Timișoara.
editor Amalia Kui
Trimite articolul
XLucrati si noaptea, oameni buni! Nu pot sa inteleg inca, de ce in Romania nu se lucreaza noaptea la drumuri? Atunci este cel mai scazut trafic. Au alergie la lumina artificiala? Costa prea mult combustibilul pentru generatoare? Trebuie platiti muncitorii mai mult si scade profitul firmei?
Cu ocazia asta, ati fi putut adauga cate o banda la urcare, in diferite portiuni ale sectorului, pentru a fi folosite de camioane, reducand timpul in trafic al autovehiculelor.
Loc este destul, si portiuni de 200-300 de metri, 3-5 pe sens pe intreg sectorul, ar fi fost de un real folos.
Inca odata, DRDP si MT si politicienii in general au rata o sansa sa taca, vorba cuiva ( sa faca intr-adevar ceva, nu sa se prevaleze de orice ca sa nu faca…).
Indiferent daca acele benzi suplimentare ar fi fost gata in iulie sau septembrie.
La fel, pentru sectorul de autostrada, trebuia licitat atribuit si inceputa constructia pentru portiunea care nu include tunelele. Iar efectiv pentru tunele sa fi avut una separata.
De cand va cacaiti cu aceasta bucata, ati fi putut gasi un traseu alternativ, o bucla de cativa km, pentru a inlocui tunelele cu 2-5-20 de ecoducte cu acelasi efect.
Ce naiba, doar sa nu faceti sunteti in stare?!?
-
Astepti prea multe. Nu mai departe de anul trecut astia de la drdp raspundeau ca nu pot interveni sa faca lucrari mai ample pe portiunea aia pt ca e trafic mare.
La modul ala de lipsiti de orice logica erau.
Acum au mai avansat putin si s-au apucat totusi de treaba, chiar daca e trafic mare. Iata ca se poate. Dar pana la a se gandi sa mai adauge benzi in plus sau sa lucreze noaptea e drum lung. Peste alti cativa ani poate.-
pentru largire drum e nevoie de exproprieri, aia inseamna birocratie, horatare de guvern si altele care inseamna timp pierdut.
munca noaptea inseamna minim 4 echipe de muncitori si utilaje care sa functioneze non stop. inca nu avem roboti pe santiere, desi ar fi buni.
-
de 10 ani se chinuie sa faca bucata de autostrada si nici acum nu au terminat si probabil vor mai trece 10 ani
Nu mai mintiti, dragi reprezentanti ai .R.D.P. Timișoara , angajatii nu lucrau fie pentru ca erau prea putin fie pentru ca nu aveau chef. Fiti sinceri! De doua ori am sunat la CNADNR sa le spun sa ca sune sa dati voi masinilor sa circule pentru ca nu lucra nimeni. Ba mai mult, aveati si un angajat care injura soferii, pentru ca daca tot nu lucra, dorea si el sa faca ceva….Oricum acesta e drumul rusinii, oglinga autoritatilor din domeniul transporturilor din Banat si din Romania.