Potrivit DRDP Timișoara, câștigătorul contractului de proiectare și execuție a noului drum este TODINI COSTRUZIONI GENERALI S.p.A., care a făcut o ofertă de 189.571.920,62 lei, fără TVA.
„Durata de execuție a contractului este de 24 luni, din care șase luni perioada de proiectare și 18 luni perioada de execuție a lucrărilor. Perioada de garanție a lucrărilor este de 84 de luni. Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă în cel mai scurt timp, după îndeplinirea formalităților legale privind elaborarea și avizarea contractului”, au mai transmis cei de la DRDP Timișoara.
Viitorul drum are o lungime de 10 km și va începe cu circa 300 m înaintea intersecției existente dintre drumurile DJ 692 si E671 (DN 69), cu amenajarea unui nod rutier și se dezvolta pe direcția Nord-Est spre autostrada A1. Limita de viteză pe acesta va fi de 100 km/h.
Trimite articolul
X2 ani pentru un rahat de drum de 10 km, bravo bah competentilor. Va mai mirați ca lumea își pierde răbdarea și nu mai sta prin haznaua asta unde îți pui în pericol viata tot timpul pe soselele morții cu șoferii lui peste. Ștergeți și comentariul asta, ca e critic.
-
or sa termine mai repede de doi ani, zic eu, asta daca nu apar pesedeii cu contestatii sau gasesc oli sparte pe traseu…
-
din pacate asa este!
-
🙂 deci iti dai seama ca ei se lauda cu asta. Tara asta are ceva, ceva rau in ia, da nu i-mi pot da seama exact ce. Suna bine si la constructor 🙂 astea fac treaba, treaba mare.
-
Intrebare: daca o femeie poate procrea un copil in 9 luni, 9 femei de ce nu pot face asta in o luna?
Te crezi un sofer mai bun ? Sunt sigur ca nu e asa , dar iti place doar sa comentezi ca acum asta e la moda in Romania absolut orice se face trebuie comentat intr-un mod negativ .
4 mil euro / km? :)))) afacere….si cand ma gandesc ca era cel mai ieftin :)))))))))))))
E greu…10 km de muntii, tuneluri, ocoliri, situri arheologice, viaducte, gheparzi pe cale de disparitie :))
Super. Va fi pe la nord de Covaci, nu ?
2 ani e durata standard trecuta intr-o autorizatie, o sa fie gata mai repede, DACA… guvernul deconteaza lucrarile pe masura ce sunt efectuate.
ca a venit vorba, cum sta cu decontarea lucrarilor la centura de sud?
Cand citesc toate comentariile de pe site-urile de gen imi dau seama ca nu mai avem nici o sansa. Lipsa crasa de educatie pentru prea multi dintre concetateni.
Toti sar sa conteste orice. Cand se face ceva… de ce se face? De ce nu mai repede? De ce nu e mai ieftin? De ce acolo? De ce nu dincolo? Etc.
Toti sant experti in de toate, isi dau cu parerea la orice. Singura “diploma” ce o au e in “scoala vietii” si se lupta cu bacalaureatul. Apoi promoveaza/voteaza toate nulitatile fara diplome/educatie in functii politice sau de conducere si se mira de ce e tara asa cum e!
Asa oameni, asa tara!
-
intamplator eu chiar sunt cu vreo 8 ani de studiu peste BAC si stiu despre ce vorbesc 🙂 cei 4 mil/km nu sunt justificati nici macar daca discutam despre un drum expres sau drum in regim de autostrada (incluzand nodurile modale de conctare)
Eu totuși nu înțeleg logica. Nu că aș fi împotriva dezvoltării infrastructurii, dar de ce un drum în plus? nu era mai bine să se refacă DNCT și DJ691 la 4 benzi? Că altfel acel drum nenorocit va rămâne oricum acolo, la fel de execrabil ca acum.
Citesc știrea, pt ca o aștept cu interes și ce aflu, primesc informații cât costa și cine își umple buzunarele și ca începe într-o intersecție și merge la A1.
De unde știu eu dacă ma avantajează sau nu, nu știu ca celui care a scris articolul i-a fost greu sa zică, domle dacă ieșiți din Timișoara spre Arad pe drumul național DN lui pește, nu ajungeți la intersecția cu Sanandrei, ca o sa crească un giratoriu, peste câmp, care va duce drept, sau nu, rămâne de văzut, direct la autostrada….. Asta e greu de explicat, ne aruncam sa prezentam cifre, sume, constructori și nimic de ajutor. Soția zice ca știe unde se face drumul, ca ea numai din astea a făcut la geografie…. Hi, hi, hi