Noul primar al Timișoarei crede că timișorenii au nevoie nu numai de asfalt marcat cu var, ci și de parcuri sau locuri de joacă. De aceea el își dorește o abordare diferită de cea a fostei administrații, care a făcut doar parcări în locul garajelor demolate dintre blocuri.
„Vom continua cu transformarea garajelor în spațiu public. Însă felul în care se întâmplă această transformare se va schimba. Vom analiza împreună cu locuitorii cum să folosim acel spațiu și vom face proiecte cu adevărat. Pentru că eu am înțeles că de multe ori nu s-a făcut de fapt niciun proiect. Pur și simplu s-a turnat un pic de asfalt și s-a pus un pic de var. Și noi o să avem o abordare mai sistematică. O abordare în care să includem și oamenii care stau efectiv acolo. Și o să luăm nu doar un spațiu între blocuri, ci o să analizăm cvartale pentru a vedea unde mai degrabă punem spații verzi, unde punem locuri de parcare și așa mai departe”, a declarat Fritz pentru tion.ro
El susține că noua administrație va împărți orașul în cvartale și se va consulta cu locuitorii înainte de a decide ce se întâmplă în locul în care au existat aceste garaje.
„Deci vor fi mai multe spații de genul, luate pe un cvartal, nu gândim un singur spațiu de genul acesta ca un proiect singular”, a mai spus Fritz.
Trimite articolul
XHahahaha ati crezut ca Rămâneți cu garajele ….
-
Acu incep lacrimile…pai l-au votat pe Fritz tocmai ca sa ramana cu garajele…si acum tot fara ele sunt. Offf offf offf.
-
Ori pentru toți să fie garaje ori pentru nici unul. Să se construiască parcări supraetajate și subterane, iar mașinile vechi să fie casate pentru reducerea poluării.
-
-
Ai sa ai o surpriza. Garaje cu parc deasupra. Exista unul construit in ani 80 intre blocurile de la gara. Acuma vad ca la cluj Boc e la al treilea parcare cu parc deasupra.
Daaaaaaa!!!!!! Multumim!!!! Foarte tare, pentru chestii de genul asta ai fost votat! Ai inceput bine
-
A început bine de tot. Îl invit să amenajeze parc și loc de joacă sub geamul de la apartamentul lui, să vadă și Fritz cum e să urle toți descreierații ziua și noaptea, iar poliția locală nu face nimic.
-
Asa fite si figuri si atata rautate si egoism vezi numai la natia asta de imbecili saraci cu duhul si cu portofelul gol. Atata aroganta cu stomacul gol nu cred ca mai exista in lume. Mi se pare de rasul curcilor. In loc sa te bucuri pentru copii ca au unde sa se joace, sa te bucuri de natura, de viata, stai sa cauti nod in papura la orice. Nu vei fi fericit niciodata! Oameni buni, invatati sa va acceptati conditia, este primul pas spre o viata mai buna si, daca asta va doriti cu adevarat, spre o viata de succes cu haine de “firma”. Hai sictir!
-
Dragilor,
Cate fite si figuri si atata rautate e! Vai vai! Dar tie iti convine sa-ti urle babuinul de 10 ani in fata blocului, sa nu te poti concentra la nimic in casa din cauza zgomotului? Da, sunt solutii: poti inchide geamul, dar stai toata ziua cu geamul inchis? Cam pica solutia asta. A doua, poti respectuos sa ii atragi atentia parintelui din dotarea babuinului, de obicei un frustrat cu stomacul gol, plin de fite si figuri. El va incepe cu: e copil! Da, dragule, e copil insa ca babuin sef, trebuie sa-l educi. Practic, nu rezolvi nimic!
Acum te intreb eu pe tine: tu daca ai de muncit de acasa, te poti concentra cu zgomot constant toata ziua ( tipete si urlete)?In incheiere, inainte sa fiu jignit, locuiesc intr-un bloc caruia Robu i-a facut parcare si i-a lasat si spatiu verde unde sa se joace copii. Cunosc destul de bine problema!
-
Căști!!! Și dacă urle între orele de liniște ok poți sa ii zici, dar mie mi se pare ca mai bine te muti la sat
-
Castile raman singura solutie, de acord. Insa nu mi se pare normal ca drepturile unora sa-mi ingradeasca libertatea. Adica, sunt de acord, sunt copii etc. Da, copii mai urla, mai vorbesc. Nu e nici o problema! Insa e o lipsa totala de respect in ideea in care, e acea “ora de liniste”, ii atentionezi pe babuinii sefi sa-si roage copii sa vorbeasca putin mai incet insa te trezesti injurat. Da, pot sa ma mut la sat insa… ei sunt babuinii nu eu. Daca au ramas cu idei de pe ulita, ii invit sa se mute ei.
-
TU AI FOST INGER cand ai fost copil?
Unde ai crescut?
la tine nu urlau vecinii sa nu bati mingea?
imi explici te rog unde ai crescut ???
Daca numesti actualii copii “babuini”, atunci tot babuinii sa iti plateasca pensia !!!
esti cam sarac cu duhul si optuz in pareri…
tu nu ai copii ? -
Pt Mihai. Dacă nu-ți convine ca un copil urla(sau tu nu ai fost copil-ai fost direct o gasca) poți sa pleci din oraș. Nu te oprește nimeni. De labagii ne-am saturat. Du-te înapoi la măta în cătun, în gaura de unde ai venit
-
-
Bine”punctat”
-
-
Exact! :))))
-
sa stii ca ai mare dreptate..toti construiesc parcuri dar nimeni nu si le mai asuma dupa ce sunt construite, adica curatenie ordine si lege. Parcul in Romania e locul ala unde pe unde nu trece niciodata politia si noaptea se lasa cu sticle sparte urlete si alte chestii demne de babuini
-
Se pare ca n am fost inspirat in alegerea lui fritz.mizam pe faptul că oprește dărâmarea garajelor
-
Sunt mai importante parcurile, dar si parcarile. Decat sa tii o Lada 1400 acolo, o bijuterie.
-
Vremea garajelor a trecut.Majoritatea celor cu garaj isi tin masina i fata garajului iar in garaj e depozit .
-
Nu contest ca unii procedează așa, dar eu chiar îl folosesc pentru a tine mașină. Și în plus plătesc o sumă consistentă anual pe concesionare, bani pe care bugetul local i-ar pierde daca dărâmă garajul.
-
Viata nu se reduce la bani. Bine ca strange gunoaiele alea de garaje. Civilizatie, nu salbatucie.
-
-
Ai foarte mare dreptate
-
-
Voteaza Robu in 2024. Si o sa fii fericit.
-
Pai Robu a inițiat garajiada, așa că sare din schema.
-
Garajiada continua…..credeati ca scapati de demolare dupa ce ati votat contra Robu?
-
luci
In primul rand trebuie verificat daca in zona se pot face sau nu suficiente locuri de parcare si rampe de depozitare temporara a gunoiului conform normativelor actuale. De asemenea vor trebui facute cateva locuri de parcare in plus, in ideea ca se vor infiinta firme in zona. Largite strazile.
Despre terenul ramas/spatiile verzi, se poate discuta cu asociatiile de proprietari din cvartal, dar nu cred ca va ramane teren nefolosit si discutiile se vor limita la ce tip de flori, gard viu si pomi vor fi plantate pe spatiul verde.
-
La cum sunt construite cartierele de blocuri, chestia cu mai multe locuri de parcare si largite strazile nu se poate decat daca se darama jumatate din blocuri.
Cand au fost proiectate respectivele cartiere, calculele s-au facut pe ideea de o masina la 2-3 apartamente, chiar mai putine. In momentul de fata, tot mai frecvent unele familii au doua masini. N-ai unde sa faci locuri de parcare atat de multe, cata vreme nu faci parcari etajate. Da’ alea costa, si cata vreme nu exista presiune din partea primariei ca sa dispara masinile parcate de pe strazi, nimeni n-o sa plateasca pentru parcare. Asta-i cercul vicios.
Ce se poate insa face e sa se elimine motivul pentru care multi dintre cei ce stau la bloc au una sau doua masini de familie. Transportul in comun in Timisoara, mai ales dupa opt ani de robu, e jalnic. Facilitati de transport alternativ – in mod specific piste de bicicleta – sunt la fel de jalnice. Lumea se urca in masina in buna masura din necesitate. Un alt factor e obisnuinta. Daca insa transportul in comun se imbunatateste semnificativ, pana-ntr-acolo incat te deplasezi mai repede cu tramvaiul decat cu masina, daca ai piste de bicicleta decente ca s-ajungi oriunde in oras, volumul de trafic auto scade. Abia atunci o sa se vada o imbunatatire a situatiei din punctul asta de vedere.
Ca idee, problema Timisoarei nu e unica. Toate orasele mari din Europa de Vest au trecut printr-o faza similara. Orasele vechi europene sunt construite aglomerat si haotic. Aia face imposibila marirea capacitatii de trafic rutier pana acolo unde ar fi necesara ca oricine sa se poata deplasa cu masina. Asa ca si Muenchen si Paris, de unde aveau un trafic rutier de mai bine mergeai pe jos, la ore de varf, decat cu masina, au rezolvat in cea mai mare parte problema, investind masiv in infrastructura pentru biciclete si in transportul in comun. Aia functioneaza. Strazi mai largi nu functioneaza.
-
Oamenii isi iau masini ca sa se dea mari, nu din necesitate.
-
Timpark in tot orasul 🙂 si scumpit. Sa vedem cati isi mai permite sa tina 5 masini/apartament daca ar fi vreo 100 lei/luna abonamentul.
-
Problema cu masinile nu se reduce doar la plan local ci se rasfrange la plan national.
Avem multi oameni care nu traiesc in timisoara sau au venit pe parcursul vietii. Acesti oameni prefera sa utilizeze masina cand merg “acasa” in imprejurimile judetului nostru pentru ca CFRul este vai si amar.
Multi oameni au si “masina de duminica” tot pe acest considerent de a merge in concediu cu masina prin tara si nu cu CFRul sau avionul sau chiar mai rau, autocarul.
Iar acuma, cu pandemia asta, automobilul e cel mai convenabil mijloc de transport asa ca, nu va asteptati ca numarul de masini sa scada odata cu un sistem “smecher” de transport in comun.
Europenii care circula cu bicicleta si cu transportul in comun nu inseamna ca nu au masina, nu va mai mintiti singur. Prefera alternativele pentru ca e prea scumpa masina in oras si alternativa nu e chair asa de rea (transportul in comun/bicicleta)
-
Ma bucur pentru pentru cei cu garaje care se cred stăpâni pe terenul statului si nu numai pe cel de sub garaj plus cel din fata stanga dreapta spate. Majoritatea își țin gunoaiele in garaje si parchează pe un loc de parcare asa ca mergeți dra….ului . Sper sa nu mai existe nici un garaj .
-
Nici o sansa. Unele garaje cel putin, chiar daca-s intre blocuri, sunt contruite pe teren retrocedat. Primaria n-are nici o autoritate acolo.
Da’ si-acolo se poate face ceva. Se poate impune un aspect care sa n-arate a ruine de dupa bombardament, sau se poate face dintr-o baterie de garaje o parcare etajata, care s dubleze capacitatea si sa creasca si valoarea pentru proprietari. Si ceva ar trebui facut, ca desi mi-s si io proprietar de garaj din asta, zona arata oribil.
-
Super. Sper sa fie adevărat. Și eu sunt proprietarul unui garaj pe teren propriu între blocuri. Îl țin neamenajat și depozit dar nu pentru ca nu vreau sa îl folosesc (l-am cumpărat fix ca sa îl folosesc) ci pentru ca îmi e teama sa nu il dărâme berbecii… Dacă as știi ca e ok, direct poarta rabatabila, rafturi pentru biciclete și masina parcata în fiecare seara acolo. Pana atunci mai ocup un loc de parcare în plus….
-
In conditiile de fata de ce pisici as baga bani în el când s-ar putea sa mi-l dărâme ăștia prin nush ce portiță legislativa a lu peste?!
-
Dacă are și autorizație de construcție poate scapă. Dacă nu, poate fi și teren privat…
-
Este autorizație pe toată bateria. E si intabulat iar construcția apare în cf. Dacă și în condițiile astea găsesc o portiță sa mi-l dărâme…. Ce pot sa zic. Dreptul la proprietate privata devine din punctul meu de vedere o chestiune strict conjuncturala în România…
-
-
-
m-am mutat la casa, ma doare-n spit ca ramaneti fara, ahahaha
-
Ai o realizare si tu, nu foarte mare si doresti sa o impartasesti cu semenii tai… Si in plus sa le si spui ca te doare in spit de ei. Moralmente trebuie ca treci cu vederea astfel de comportamente, nu? Cel putin cand e vorba de tine…
Da nu este rau ,ar fi bine ca si toate masinile abandonate sau neanmatriculate sa nu ocupe locuri de
parcare fara nici un rost.
CE facem cu masinile abandonate sau neanscrise de pe domeniul
public ?????
-
*neÎNSCRISE!
-
Faci sesizare la poliția locală. Ei ar trebui să verifice dacă mașinile au taxele la zi iar în caz contrar trimit o somație proprietarului. Dacă nu primesc răspuns în timp util o ridică. Durează ceva timp dar se rezolvă.
Foarte bine că se dărâmă. Nu au ce căuta depozitele de murături intre blocuri.
Am impresia ca noul primar n-a observat cat de inghesuite sunt blocurile comuniste pe vremea cand nici nu se luau in calcul masinile (o masina la o scara de bloc atunci) iar acum avem cate doua masini de apartament. Pe de alta parte fiecare “timisorean” vrea sa parcheze in fata scarii unde locuieste.
Nu ai cum sa faci si spatiu verde, si locuri dr joaca pentru copii, si locuri de parcare pentru masini in locul garajelor demolate. Este prea putin teren liber intre blocuri pentru toate astea!…
-
Blocurile noi sunt mai inghesuite.
-
Da da. Lasa, ca la blocurile noi nici nu se cumpara locurile de parcare (vezi vivalia sens aem, unde masinile sunt parcate pe drumul de acces, sau la uranus unde masinile sunt parcate pe spatiul verde)
-
In spatele blocului, la mine, sunt 10 garaje, fata in fata, cate 5 pe fiecare parte. Locul din spatele lor e mort, locul din lateral e mort, iar intre ele este calea de acces. Pe spatiul respectiv, se pot parca 30 de masini. Nu exagerez. Sunt construite prost, iar amprenta la sol, pt un garaj, e locul de parcare pt 2 masini.
stimabile, Fritz…dar de poluarea din oras..? de strazi cu cratere prin ele si neastupate..nereasfaltate ? …de iliminatul deficitar prin anumite cartiere? sau chiar parcurile tranzitate de vitezomanii p 2 roti, nepermitand copiilor sa invete sa mearga pe 2 picioare de atata teribilism.pe pietonala…? de nevoia parcarilor si insuficienta lor in oras..?si de cate si mai cate alte probl…pe cand ? nu mi a placut Robu dar mata esti cam boem asa cu aer nemtesc, si nu aud sa vb si despre alte multe nereguli din tm
Lipsa locurilor de parcare este o mare problema a Timișoarei. Garajele ocupă mai multe locuri de parcare, demolarea lor este o idee bună. Dar să faci parcuri în locul garajelor ar fi o greșeală şi mai mare. Poate niște locuri de parcare cu copaci plantați în mod inteligent ar fi o soluție bună.
Trebuie ținut cont ca blocurile au fost construite prea înghesuit. Sunt mult prea multe apartamente raportat la spațiul dintre blocuri.
-
Nu sunt prea puține parcări. Sunt prea multe mașini.
După cum se spunea mai sus, se rezolvă prin alternative moderne de transport. Urmează reabilitarea a 3 tronsoane mari pe care nu le-a rezolvat Ciuhandu:
– Cetatii și bulevardul spre Ronaț
– Stan VidrighinPoate mai măresc și viteza un pic la tramvaie. Inevitabil, vor veni și mai multe piste de biciclete.
Dacă cu toate astea nu se rezolvă și nu înțelege lumea urmează surprizele neplăcute pentru toți: mărirea impozitelor sau taxe de acces.
-
Eu ma refer la zone cum este “Dacia”. Aici sunt foarte multe blocuri dar efectiv nu este spatiu suficient. Cum scriau si altii, aici comunistii calculau o masina la multe apartamente. In prezent masina nu mai este un lux. Asa ca sa spui ca sunt prea multe masini este o greseala. Ce ar trebui sa faca cei care folosesc transportul in comun in oras, dar au masina pentru alte deplasari? Sa inchirieze?
-
Detin garaj in zona Lipovei si sustin ideea de a le demola dar doresc si copaci in locurile de parcare pentru ca sa protejeze masinile de soare. Daca mergem pe ideea rand de parcari, rand de copaci, toata aprecierea conducerii, proiectantului, muncitorilor, dar daca turnati doar asflast va arata ca nu aveti minte si nici compasiune pentru proprietarii masinilor si pentru locuitorii cartierelor. Multumesc.
Nu am nimic cu locurile de joaca sau parcurile,dar zgomotul continuu este deranjant ptr cei care inca mai merg la lucru in tara asta….și in ture….ar trebui găsite soluții mai bune ptr parcurile dintre blocuri….
Sigur,dar poate incepeti amenajarile cu spatiile si terenurile virane din proprietatea primariei,unde nu aveti ce demola si nici nu cheltuiti bani cu demolarea unor constructii…doar sa ridicati gunoaiele si rablele de pe aceste terenuri…Pe vremea lui Robu nu conta cate terenuri virane exista,musai era sa se demoleze garaje,ca doar era hobby-ul primarului…
Dar de faptul ca legea spune ca masinile de firma trebuie sa stea peste noapte la locul de garare, pe care toate firmele sunt obligate sa il aibe in proprietatea sau in chirie nu spune nimeni nimic?
A, toti ruptii in c… cu masini de firma (ca acum nu mai este cu telefon de firma, ci cu masina) s-ar deranja! Asta nu aduce voturi. Da-o-n colo de lege, e faina doar daca e in avantajul nostru, altfel suntem revolutionari!
Las’ ca vin trei si stau in chirie intr-un apartament, fiecare cu masina lui (adesea din alt judet, apropo de taxe) si vor sa darame garajele ca sa poata parca fiecare chiar sub geam. Super!
Solutia este sa fie taxate toate locurile, nu doar garajele. Asa am scapa rapid de rablele abandonate ori semi-abandonate si s-ar strange fonduri pentru constructia de parcari etajate. Restul e doar frectie.
Vreti doar pe gratis unii, asta nu se poate.
Perfect de acord! Zonele “din spatele blocurilor” au fost neglijate zeci de ani. Se pot reamenaja, astfel incat sa aduca plus valoare cartierelor comuniste. Parcari si/sau locuri de joaca, mini parcuri.
Primarul, fiind nascut si crescut in Germania, cu siguranta stie ca acolo, fiecare bloc are la subsol garaje pentru cel putin o masina de apartament, dar si incaperi pentru depozitare.
Tot acolo, blocurile care au chiar si doar 2 sau 3 etaje, au lift din subsol, ceea ce la noi e SF…
In jurul blocurilor nu sunt grdini de zarzavat si nici tufe cu flori, ci spatii de recreere sau spatii pentru parcare.
Nu exista niciunde masini parcate peste tot, nici garduri vii de peste 1m care ascund niste tufe…
Totul e deschis, curat, ordinat, civilizat…
Poate dupa anul 2020, se va gasi cineva sa schimbe si in Romania regulile in constructia blocurilor si in felul in care arata cartierele oraselor…
Foarte bine, pe langa faprul ca arata urat in ele sunt depozitate toate nimicurile,proprierarii-si parcheaza tot pa langa masinile,plus ca am vazut in Lipovei ce frumos s-a facut parcarea si parcul de langa.Succes data viitoare daca schimbarea este buna si benefica orasului vor fi mult mai multi votanti !
SA VEDETI VOI DE AMU EXPLOZIE DE MAGAZINE lIDL SI kAULAND
va facut pe fatza jidovu
Solutii exista. Prima mea vizita in Germania in 1990 a fost la o familie (fosti vecini) care statea la bloc. Masina o tineau intr-un garaj comun, semi-ingropat, intre blocuri, 1,5m sub nivelul solului si 1,5m peste. Deasupra era spatiu verde. Deliciul copiilor, iarna se dadeau cu sania, vara cu bicicleta/skateboard-ul pe panta. doar rampele de intrare/iesire din garaj erau de beton. Intrarea pe o parte, iesirea pe alta, adica sens unic in garaj, ca sa economiseasca spatiul. In garaj locurile erau separate cu plasa de sarma, puteai sa tii diverse lucruri pe langa masina dar toata lumea putea sa vada daca nu cumva ai obiecte interzise si sa te reclame (de exemplu un butoi cu varza care impute tot spatiul sau benzina depozitata in recipiente neomologate).
Pentru (Nu un flotant)
La un raspuns nu ai cuvinte ????? daca tot esti prof . de limba romana
Fritz îți dau un sfat, daca in doi ani nu termini centura in jurul orașului toate proiectele tale sunt inutile. Trebuie sa descarci traficul greu și de viteza dinspre sud spre nord și vest est….
In 2 ani Timișoara va fi complet distrusa….
-
centura orasului nu tine de primarie!!!
-
care proiecte ? cele ale fostului primar ? ca pina el vine cu un proiect, pina se discuta, se amina si apoi se aproba trece mandatu`
-
Ok, garajele ca si garajele; dar cu piata clandestina de masini de pe mangalia ce se intampla? E jumatate de strada ocupatade bolizi cu numere de italia si franta si nu avem unde sa ne parcam masinile de ele.
-
Si str.Crizantemelor e la fel,iar pe str.Mures la Anl uri la o singură scară sunt parcate 12 mașini de firmă.
sa le demoleze, dar din toate cartierele odata, nu sa stai ani de zile pana le darama pe rand pe toate.ca dureaza zeci de ani/ ..iar masinile care nu au RCA si nici impozitul platit sa se considere RABLE si sa fie ridicate de pe strazi si parcari.!!!…si da, parcari facute cu copaci, iluminat public si canalizare, nu doar asfalt si vopsea!. si in fiecare cartier, sa se construiasca locuri de joaca izolate de zona de masini.
E cel mai bun lucru pe care la facut si Robu, mo se pare normal sa darami garaje si sa faci locuri de parcare si spatii verzi, cred ca trebuie puse si niste reguli in asemenea parcuri, de la o anumita ora sa fie inchisa sa nu stea noaptea toti drogati.
Clujul are solutia, parcari etajate in cartierele denblocuri care mai nou au spatiu verde pe acoperis
Garajele sunt o falsă problema. Vad o grămadă de frustrați care și acum mai cred că oamenii țin murături acolo. Asta e nivelul de argumente a acestor frustrați. Eu am văzut mașini chiar scumpe in ele, am văzut și mașini zgâriate de-a lungul unei strazi, ba și lovite doar pentru că stau in strada și fără să se știe cine a fost vinovatul. Oare nu problema asta trebuie rezolvată ? In loc sa faci scandal că dărâmi garaje, nu mai bine faci totuși loc la mașini, adică o soluție mai elaborată care sa rezolve și parcarea lor în condiții decente. Poate câteva proiecte mai serioase nu ar strica, nu? In loc sa “dărâmăm”, hai mai bine sa construim! Of , ce ușor e sa zici : “sa dărâmăm garajele” și pe urmă vedem noi cum facem. Îmi închipui ce e in mintea unora, aceeași superficialitate pe care o vad de la revoluție și până acum. Îmi e rușine de unele comentarii pe care le vad aici.
-
Eu nu as zice daramat, as zice strans gunoiul dintre blocuri, pentru ca aceste garaje dau aspect de favela orasului.
-
Cred ca tu esti unul din frustratii care isi tin masina in fata blocului si in garaj muraturi. Asta inseamna 2 locuri de parcare ocupate de un singur proprietar. Intelegi?
-
Cum spuneam, ești superficial. Incap 2 mașini numai dacă le pui cu fata in sus, așa ca pe jucării. Și chiar daca s-ar adăuga (subliniez)câteva locuri, tot nu ai rezolvat problema. Sunt mult mai multe mașini… Nu știu de ce mă chinui să-ți explic. Poate pentru că ai argumentat așa.
-
-
E foarte usor sa vezi ce garaje sunt folosite de masini, nu au deloc urme de roti la intrare. Sunt foarte multe nefolosite.
Cat despre solutie, eu as face parcari supraetajate care sa aiba la parter garaje inchise. Cine vrea isi inchiriaza de la primarie. -
Conteaza ca doua garaje sunt cel putin 3 luocuri de parcare. Poate chiar 3,0002.
Vrei masina scumpa, cumpara-ti si curte la casa 🙂-
👍👍👍
-
Sau cumpara-ți un apartament care are și un garaj, nu? Ce e rău în asta? Acum am văzut apartamente la parter care au o curte in proprietate. Vezi incepem să gândim altfel. De ce ii deranjează un garaj pe unii? Poate pentru că ei nu au, sau nu au nevoie. Poate pentru că arată urât… sunt de acord, dar ce blocurile sunt mai frumoase ?!? Vezi aici stăm cam prost. Daca le-am amenaja, nu trebuie neapărat sa le dărâmi. Unele sunt ruine nu zic, dar nu le luam așa la grămadă, parca am fi din vremile trecute. Poate mai respectam și noi proprietatea imobiliară un pic. Cum ar fi acum sa zic “Hai sa dărâmăm niste blocuri, că nu le repara nimeni și mai an un pic și cad.” Mai zic și de cutremur ?!?
-
Să se termine parcarea de pe strada Cântului începută în) 2018, decembrie. S-ar câștiga încă vreo 50 de locuri. Garajele e acolo sunt deja dezafectate iar interdicția parcării pe Calea Martirilor și lucrările de pe Predam au supraaglomerat parcarea deja existentă.
Mda, se pare ca nu a spus tot adevarul. Daca citit frumusel programul scrie cam asa: Parcarile amenajate de primarie vor intra ca si spatiu in Telpark si se va plati locul de parcare. Dar cine sa citeasca programe :)). Robu a fost rau da asta este rau si cu sustinere.
-
Nu ai vrea sa iti faca primaria si un plin pe luna, unde te crezi? Cum vrei sa scada nr de harburi? Nu vezi ca iti cumperi troaca cu 600 de EUR de dincolo? Macar acum 10 ani pretul regla problema parcarilor. Sunt unii care isi tin prin sagului doua masini ca sa blocheze locuri toata ziua si o muta doar sa-si bage masina “buna”…
Spatii verzi poate, dar locuri de joaca in cvartalele dintre blocuri. Fa-ti la tine sub geam, sa vezi cum e sa racneasca progeniturle non-stop si noapte sa nu poti dormi de aurolaci. Eu inteleg unde vrei sa bati, ideea e buna, esti bine intentionat, dar ai inceput cu stangul
Pana una alta,proprietarii de garaje sigur au votat impotriva lui Robu,dar se pare ca beneficiarii de parcari construite dupa demolarea garajelor,au votat tot impotriva fostului primar…asa ca ,grija mare,peste 4 ani,s-ar putea ca,la fel ca acum,si unii si altii sa voteze impotriva…cei cu garaje pentru ca li s-au demolat garajele,iar cei ce vor beneficia de locurile de parcare rezultate,pentru ca nu vor considera determinant, in acordarea votului,acest aspect…Succes!!!
-
Trebuie sa ai o gandire cel putin limitata daca daramarea garajelor este criteriul esential pentru alegerea unui primar pentru Timisoara.
Dacă se fac parcări cu 1-2 etaje, cum a fost vorba de la inceput, rămâne loc si pentru parcuri
Foarte bine ca scapam de mizeriile alea de garaje, nu au ce cauta asa ceva intr-un oras de nivelul Timisoarei (pentru cei care cred totusi ca “e ceva de orașu’ ăsta…”)
foarte bine ca se demoleaza cotetzele dintre blocuri.
Insa sa se gandeasca serios sa faca parcari subterane eventual supraetajate. Cu materialele de azi e posibil orice.
Nici el nu stie ce vrea ce poate si ce va face.Un aventurier.,ajuns intamplator laTimisoara primar.
-
Intamplator ai ajuns tu in Timisoara.
Spune 5 motive pt care să cumpăr de la un intermediar un auto.producatorul se chimie sa respecte euro 6.cumparatorul in pandemie se chinuie sa adune banii. Intermediarul ?
7000 de garaje X 3 membri de familie(in medie)=21.000 de voturi…Stiti cat i-a lipsit dlui Robu sa castige alegerile?Sau cu ce diferenta a castigat dl Fritz?Aproximativ 21.000-22.000 de voturi…Spor la demolari!!!
Mai du-te, ba, dxxcu. Nici nu are o saptamana de primarie si tu i-ai facut o lista cu 50 de nereguli pe care le-ai adunat in ultimii ani. Ii reprosezi tot ce nu ti-a convenit la Robu? Cearta-l si pentru casele date de Ciuhandu, la gagani. Cap de pluta….
Ar trebui să se ocupe de curățenia orașului,unde sunt șantiere să vorbească cu cei care le administrează să găsească soluții de reducere a poluării,nu vreau să vorbesc de mizeria de pe stradă ,mașinile abandonate trebuie ridicate și duse la fier vechi,sunt unele chestii care trebuie rezolvate cât mai eficient și curat
in loc sa va bucurati ca o sa avetii o priveliste frumoasa sa copii in siguranta aproape de casa dar cei care nu au copii.nu cunosc daca vor liniste orasele sunt aglomerate sa se duca in padure ca nu il mai deranjeza nimenii sa caute locuinta fara vecini si tipul cu expresia bambuini se vede ca nu a avut copilarie poate asa mai.lasa si copii telefoanele tabletele leptopul ca technologia asta ne stricat pe toti am uitat ce e iesitul afara gratarele la padure mersul la satele in care am copilarit ca e mai simplu ca iti pierzi ziua la filme onlai sau pe saituri de socializare multi dintre noi am uitat ce frumos era pana sa apara internetul cu toate retele de socializare acum copilu pe telefon parintele la fel si el pe tel in loc sa ne bucuram de copii sa ne jucam cu ei sa simtim ca traim venim de la munca si ne punem pe telefon acelas lucru in fiecare zii si ne trezim cand o sa fie prea tarziu
Spatii verzi?!??Ar fii super daca nu ar fi pline de rahati de caine.Daca ar putea Fritz sa ne educe in sensul asta ..Vorbesc din prisma unui locuitor al unui cartier cu blocuri noi, cu parcari frumoase supraterane si subterane, parcuri de copii si spatii verzi, toate pline de rahati de caini pe care nu-i strange nimeni….
-
Domnule, rahatul de câine trebue sa îl strângi dumneata când îți scoți potaia la plimbare,nu sa aștepți sa vina cineva din primărie sa îți stânga mizeria, asa se procedează în occident, iar dacă ești prins ca nu atunci rahatul plătești amendă de pui Pampers la potaie
O sa facă și asta un rahat praf, după felul cum se exprimă,,genul “și cauta motive precum,, sa turnat puțin asfalt și var”, e clar ca habar nu are ce ar trebui sa facă, preia proiectele fostei administrați și le continua, nimic nou, doar gura de el
Da.. cum spuneau si altii. Cobori un metru in verticala.. mai urci un metru in verticala..ai 2 metri..tragi o placa deasupra..si sus faci un parculet.. jos parcare..merge treaba..
Inteleg ca se vrea inlocuirea garajelor cu parcuri,nu cu parcari.ok.implicit masinile vor trebui inlocuite cu …trotinete?cred ca timisorenii vor descoperi bicicleta ca mijloc de transport nu de recreere.