După cum transmit reprezentanții Direcției Regionale de Drumuri și Poduri (DRDP) Timișoara, în zona localității Utvin se decopertează stratul vegetal, iar la Moșnița Nouă s-au efectuat foraje.
„În ultima perioadă, pe șantierul Variantei de Ocolire Timișoara Sud s-a lucrat în principal la km 18+900, unde s-au efectuat foraje și s-au făcut lucrări de betonare pentru culeea 1 a podețului peste canalul de irigații, și la km 20+875, unde au început amenajarea de platforme pentru foraje și amenajarea traversării canalului de irigații. Lucrările amintite sunt în zona comunei Moșnița Nouă. La km 3+500 (zona localității Utvin), se desfășoară lucrări de decopertare a stratului vegetal, au fost amenajate platformele pentru foraj și a fost amenajată trecerea provizorie de pe o parte pe cealaltă a canalului de irigații de la km 2+800”, transmit reprezentanții Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Timișoara.
Centura de Sud leagă ieșirea din Timișoara spre Utvin, Sânmihai cu Calea Lugojului, prin Chișoda, Giroc, Moșnița, Ghiroda. Lungimea centurii este de aproape 26 de kilometri.
După ce va fi gata și centura de Sud, mai rămâne de realizat tronsonul dintre ieșirea spre Utvin și Calea Aradului, prin Săcălaz. De proiect și execuția centurii de Sud se ocupă firma Tirrena Scavi Spa. Valoarea contractului depășește 60 de milioane de euro, iar lucrările trebuie să fie gata în 24 de luni. Odată construită, centura de Sud a orașului va avea o garanție de zece ani.
Trimite articolul
Xdaca tot faceti publice informatii referitoare la centura orasului, cand mai treceti pe acolo postati si coordonatele, sa vina lumea sa vada, poate creste presiunea si lucreaza mai cu spor, multumesc