Conform Direcției Regionale de Drumuri și Poduri (DRDP) Timișoara, utilajele antreprenorului lucrează pe DN 59, Timișoara – Moravița, în apropiere de DJ 593, spre Peciu Nou, unde se lucrează la execuția culeei pentru pasajul suprateran și pe pe DN 6, la ieșire din Timișoara spre Lugoj, pe unde se va asigura accesul utilajelor la șantierul centurii. Vor fi și restricții în aceste zone.
„Lucrările la varianta de ocolire Timișoara Sud încep să se intersecteze cu două drumuri naționale care asigură accesul în/spre municipiul de Bega. Primul punct unde șoferii pot vedea utilajele antreprenorului Tirrena Scavi este pe DN 59, Timișoara – Moravița, în apropiere de DJ 593, spre Peciu Nou. În această zonă se lucrează la execuția culeei pentru pasajul suprateran și la sensul giratoriu la nivel din intersecția DN 59 cu DJ 593. Din acest motiv, participanții la trafic trebuie să știe că se va circula cu restricții. O altă zonă cu restricții va fi pe DN 6, la ieșire din Timișoara spre Lugoj, pe unde se va asigura accesul utilajelor la șantierul centurii”, transmit cei de la DRDP Timișoara.
Iată lucrările care au avut loc pe șantierul centurii de ocolire a Timișoarei, varianta Sud, conform, DRDP Timișoara: demolarea construcțiilor de pe culoarul centurii, devierea canalelor ANIF, cofrare și săpături la podețe, precum și continuarea cercetărilor arheologice la situl 7, toate în zona Utvin; decopertarea stratului vegetal, defrișări și curățare teren în zona Moșnița Nouă; realizarea de umpluturi la rampele de acces și consolidarea culeelor pentru podul provizoriu peste canalul Bega, în zona Ghiroda.
Centura de Sud leagă ieșirea din Timișoara spre Utvin, Sânmihai cu Calea Lugojului, prin Chișoda, Giroc, Moșnița, Ghiroda. Centura este în lungime de aproape 26 de kilometri. De proiect și execuția centurii de Sud se ocupă firma Tirrena Scavi Spa. Valoarea contractului depășește 60 de milioane de euro, iar lucrările trebuie să fie gata în 24 de luni (lucrările au început în 25 martie 2020).
După ce va fi gata și centura de Sud mai rămâne de realizat tronsonul dintre ieșirea spre Utvin și Calea Aradului, prin Săcălaz. Odată construită, centura de Sud a orașului va avea o garanție de zece ani.
Trimite articolul
X10.000 DEFICIT ingineri constructori, 10 ani formarea unuia pînă ii dai pe mina o investitie. RO subventioneaza indieni subliminali ” programatorii ” ca asa vrea unii ca Lae care nu pricepe cum două device uri sunt interconectate (adsense & incoming call de ex – sat asta e nivelul !)