Centrul Regional Reţea Poştală Timişoara a pus la dispoziţia cetăţenilor un număr de telefon la care aceştia pot suna pentru reclamaţii, iar sesizarea va ajunge la directorul Nelu Balaş. „Cine nu va fi mulţumit de serviciul prestat va putea apela, între orele 8 şi 16, la numărul de telefon 0256/202374. Reclamaţia va ajunge la secretariat, iar de acolo direct la mine. Voi analiza sesizarea şi voi trimite o echipă de control”, a arătat Nelu Balaş, directorul Direcţiei Regionale de Poştă Timişoara. Echipa de control va decide ce măsuri se impun şi le va pune în aplicare. Iar cel care a reclamat va primi, în scris, un răspuns la reclamaţia depusă. Tot în vederea unui contact direct cu publicul, dar şi cu angajaţii, directorul Balaş va avea de acum program de audienţe.
În cadrul acţiunilor de îmbunătăţire a activităţii poştei, la nivelul fiecărui judeţ va fi constituită câte o echipă de control care se va deplasa la oficiile poştalem, unde vor fi analizate modul de lucru, calitatea oficiului, comportamentul şi ţinuta angajaţilor. La final va fi întocmit un act de constatare. Cei de la oficiul respectiv vor avea la dispoziţie o perioadă în care vor trebui să pună la punct deficienţele constatate.
Citiți principiile noastre de moderare aici!