Bilete la concerte, vouchere de cumpărături, produse cosmetice și alte sute de premii îi vor răsplăti pe clienții fideli ai celui mai mare centru comercial din Timişoara, în cadrul campaniei „Dă play la primăvară!”.
Primii 125 de clienți ai fiecărei zile care se prezintă la Centrul Info cu bonuri fiscale pentru cumpărături de minimum 100 de lei vor completa, pe un display electronic, un quizz. În funcție de răspunsurile date, participanții pot câștiga premii instant, constând în vouchere, produse cosmetice sau băuturi răcoritoare.
Totodată, toți clienții care prezintă bonuri fiscale în valoare de minimum 100 de lei primesc, de la Centrul Info, taloane pentru participarea la tombola primăverii, în urma căreia se vor desemna câștigătorii marilor premii. Acestea constau în câte două bilete la mega concertele sezonului. La categoria classic gold, câștigătorul tombolei va primi două bilete la concertul susținut, în Timișoara, de Julio Iglesias. Cei care îndrăgesc muzica pop vor avea șansa de a ajunge la concertul Enrique Iglesias, iar fanii Carla’s Dreams vor putea asculta live melodiile trupei. Ambele concerte,atât cel al lui Enrique Iglesias, cât și Carla’s Dreams au loc la București, transportul și cazarea fiind incluse în premiu.
Campania “Dă play la primăvară!” se desfășoară, la Iulius Mall, în perioada 1 – 8 martie 2016. În ultima zi a campaniei, de la ora 17.00, are loc extragerea marilor premii.
Citiți principiile noastre de moderare aici!