În urma finalizării procesului de evaluare a ofertelor depuse, Direcția Regională de Drumuri și Poduri (DRDP) Timișoara a transmis, vineri, că asocierea SA & PE CONSTRUCT SRL (lider de asociere) – SPEDITION UMB – TEHNOSTRADE SRL va executa lucrările care au mai rămas pe Centura de Sud a Timișoarei.
Cele trei firme, care sunt din Bacău, vor primi de la Compania Națională pentru Administrarea Infrastructurii Rutiere suma de 383.844.478,02 lei, fără TVA. Banii provin din fonduri europene. Perioada de execuție a lucrărilor va fi de 12 luni de la emiterea ordinului de începere, iar perioada de garanție a lucrărilor va fi de zece ani.
„Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații și respectiv după soluționarea contestațiilor/plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire. La data rezilierii contractului anterior, în decembrie 2022, progresul fizic al lucrărilor era de 58,26%”, au transmis, vineri, reprezentanții DRDP Timișoara.
Vă reamintim că pentru procedura de atribuire a contractului „Execuție a lucrărilor din cadrul obiectivului Varianta de Ocolire Timișoara Sud – rest de executat” au depus oferte următorii antreprenori: AUTOMAGISTRAL-PIVDEN (Ucraina); Asocierea DUNA GROUP INTERNATIONAL Kft (lider de asociere) – DUNA CONSTRUCTII RO SRL (Ungaria – România); Asocierea MAXAGRO CENTER SRL (lider de asociere) – DRUMURI SI PODURI BANAT S.R.L. – OPR ASFALT SRL – OBRAS PUBLICAS Y REGADIOS SA – DIMEX-2000 COMPANY SRL (România – Spania); Asocierea SA & PE CONSTRUCT SRL (lider de asociere) – TEHNOSTRADE SRL – SPEDITION UMB (România) și Asocierea SUPER CONSTRUCT SRL (lider de asociere) – BAUERHOF AGROBANAT SRL – ROSTDORSTROY SRL (România – Ucraina).
Finanțarea lucrărilor va fi asigurată prin Programul Transport 2021-2027.
Tirrena Scavi trebuia să finalizeze Centura de ocolire Sud a Timișoarei încă din decembrie 2021, însă nu a respectat nici al doilea termen, decembrie 2022.
În ciuda presiunilor făcute de Sorin Grindeanu, ministrul Transporturilor, pentru accelerarea lucrărilor, firma Tirrena Scavi nu s-a mobilizat suficient pe șantierul Centurii de Sud, astfel că i-a fost reziliat contractul în urmă cu cinci luni.
Centura Timișoara Sud este proiectată să lege ieșirea din Timișoara de pe Calea Lugojului cu cea spre Utvin, Sânmihaiu Român, prin Chișoda, Giroc, Moșnița și Ghiroda, prin două benzi. Centura va avea 26 de kilometri.
Noul constructor mai are de realizat un traseu cu o lungime de 25,69 km (42%), care include: trei poduri, nouă pasaje, patru noduri rutiere, cinci intersecții la nivel și două parcări de scurtă durată.
Pe aceeași temă:
O firmă și patru asocieri vor să termine lucrările la Centura de Sud a Timișoarei
Firma Tirrena Scavi, căreia i s-a reziliat contractul la Centura Sud, intră în insolvență
Centura Timișoara Sud, o nouă șansă: a fost lansată licitația pentru reluarea lucrărilor
FOTO. Contractul pentru terminarea lucrărilor la Centura de Sud a Timișoarei, relansat
CNAIR va scoate la licitație lucrările rămase de executat pe Centura de Sud a Timișoarei
Trimite articolul
XMultumim frumos!
Sa fie într-un ceas bun. Sa se apuce de treaba în forță, după soluționarea contestațiilor.
daca era stirea asta lansata pe 1 Aprilie, era mai credibila
-
La cum e scrisa, chiar asa !