Luni, 14 februarie 2022, a fost ultima zi în care firmele interesate au putut depune oferte pentru Etapa a II-a (Propuneri Tehnice și Propuneri Financiare) a licitației destinate segmentului lipsă de 9 km din autostrada A1, de la Margina la Holdea, care cuprinde și două tuneluri pentru urși. CNAIR analizează oferta.
„Până la termenul limită, a fost depusă o singură ofertă de către: 𝐀𝐒𝐎𝐂𝐈𝐄𝐑𝐄𝐀 𝐌𝐀𝐏𝐀 𝐈𝐍𝐒𝐀𝐀𝐓 𝐕𝐄 𝐓𝐈𝐂𝐀𝐑𝐄𝐓 𝐀.𝐒. – 𝐂𝐄𝐍𝐆𝐈𝐙 𝐈𝐍𝐒𝐀𝐀𝐓 𝐒𝐀𝐍𝐀𝐘𝐈 𝐕𝐄 𝐓𝐈𝐂𝐀𝐑𝐄𝐓 𝐀.𝐒. Comisia de Evaluare va analiza în această etapă oferta depusă, respectiv Propunerea Tehnică și Propunerea Financiară în conformitate cu prevederile Documentației de atribuire și cu legislația în vigoare în domeniul achizițiilor publice și cu respectarea termenelor legale privind evaluarea ofertelor”, transmite DRDP Timișoara.
Licitația pentru realizarea tronsonului care face parte din lotul 2 al Autostrăzii Lugoj-Deva a fost deblocată la începutul anului 2022. CNAIR a așteptat oferte din partea a șase firme, însă nu a primit decât una.
Finanțarea pentru această bucată lipsă este asigurata prin Planul Național de Redresare și Reziliență. Valoarea contractului este de 1,62 miliarde de lei, cu TVA, adică aproape 330 de milioane de euro. Sunt 9,13 km de realizat, dintre care 2,13 reprezintă porțiune de tunel. Termenul de finalizare prevăzut este de 10 luni pentru proiectare și 28 de luni pentru execuție.
Vă reamintim, Asociația Pro Infrastructură, care monitorizează realizarea proiectelor de transport din țară, și-a exprimat nemulțumirea față de cum gestionează Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) situația de pe lotul 2 al Autostrăzii Lugoj-Deva. Aceștia au susținut că cei de la CNAIR răspund „în bătaie de joc” ofertanților și nu au studii concrete de pe teren. Contactați de Tion, reprezentanții CNAIR au replicat că asociația abordează „teme trunchiate” și că toate șantierele sunt executate de profesioniști, conform caietelor de sarcini.
Pe aceeași temă:
Trimite articolul
XPot demonstra ca au 10 roabe si 100 de lopeti- buni sint, restul achizitioneaza pe parcurs !
-
Oau, ce le stii tu pe toate…Daca te interesai putin, ai fi aflat ca e vorba de un consortiu de firme foarte mare, cu experienta si portofoliu extrem de bogat ci care de asemenea va construi segementul cel mai dificil de pe Sibiu – Pitesti
Dar e bine ca se gaseste mereu vreunul sa se bage aiurea in seama…
-
Prima licitatie la care firmele de casa ale pesedacilor nu vor putea face contestatie. Poate reuseste macar hAUR sa blocheze cumva executia, sa faca simeon cu membrii hAUR MH (cu autobuzul) un protest, o intrare prin efractie, ceva, orice…
Asta-i lotul ala unde Cucul rupea contractele pe capota masinii, sa se vada ce tare si mare si destept e, nu ?
Asa e cand pui prostul in fruntea satului, se face maro peste tot si dupa aia e nevoie de 100 de destepti ca sa scoata piatra aruncata de cuc
-
Cucul respectiv nu are nicio scuză, dar în mod cert a executat un ordin de la superiorii lui. Căci ăsta era rplul lui acolo: să execute niște ordine.
-
si daca cucul nu are scuza, de ce ii iei apararea? :)) ba dromiflete ce esti, caci se vede ca nu stii multe.
-
Ba, Dromichete [deci geto-dac autentic 🙂 ],
Cucul a fost ministru, ba!. Om cu putere de decizie! Cred ca sti ce e aia! Nu era acolo la minister pe post de portar care sa aduca galeata cu apa la cantina! Daca rupea contractul ala un sef de echipa sau chiar si un sef de santier era numai teatru ieftin. Poate preluat pe sticla de Hantena 3. Dar era teatru ieftin, si act fara consecinte. Contractul exista in continuare. Dar daca face asta un ministru si mai da si cu semnatura pe Hotarare de ministru ca asa este, este cu totul altceva.
A fost si va fi rasplatit (acuma si la pensie) ca unul ca un ministru. Daca stia ca nu e capabil sa fie ministru, putea sa spuna ca nu vrea si sa stea acasa la coada vacii. Putea sa rupa la birtul din sat harti. Poate condicutza cu datorii, caietul, deci. Dar si asta cu pericol de a fi dat afara din birt dar nu scapa de datorii!
Asa ca nu confunda realitatea cu basmele din 1001 nopti.
-
Pai firmele serioase nu se mai avanta la contracte cu statul, daca azi e contzractul, maine nu mai este, ca s-a reziliat, poimaine iar este,
Firmele serioase zic: Duca-se in pustii cu tot cu banii lor. Pericol mare sa te arzi pe degete cu asa gospodari.
De aia vin numai aia de vor sa ciupeasca ceva. Azi primsc contractu, maine o parte din bani, poimaine, dupa incasare, dau faliment. Uite ce repede se fac banii!
-
Exceptia de la regula UMB ul lu’ Umbrarescu!
-
Exceptia intareste regula.
-
mai bine asa, nu mai are cine sa depuna contestatie si poate incep naiba odata lucrarile astea, ca trebuia sa fie gata drumul din 2016! pana mea de cuc!
Dca cineva crede ca metodele comuniste de cenzura au disparut, trebuie sa incerce sa citeasca presa din Romania, in cazul de fata renasterea ( drapelul rosu), debanat, tion,etc.
Lasati ca vine Grindeanu acuma si zice ca caietul de sarcini nu este bun si ca se reia totul de la capat. A aflat ca ursul este mai greu cu 10 kile si in studiul de frezabilitate nu este specifcat corect greutatea ursului.
Stie Grindeanu, ca e expert la multe asemenea actiuni.