Porțiunea prăbușită de drum are 70 de metri lungime și 11 metri lățime. La fața locului au fost mobilizate echipe din partea constructorului pentru a remedia problema. De asemenea, CNAIR a trimis o echipă pentru a determina cauzele deteriorării șoselei.
„Conducerea CNAIR SA a dispus în ultimele luni mai multe acţiuni inopinate de control în urma cărora au fost identificate o serie de neconformităţi. Cea mai recentă acţiune de control a fost trimisă pe şantierul lotului 3 al autostrăzii Lugoj –Deva, în urma apariţiei unei surpari a terasamentului pe o lungime de 70 de metri şi o lăţime de 11 metri. Echipa de control de la faţa locului urmează să evalueze situaţia în vederea stabilirii cauzelor care au produs evenimentul şi să prezinte un raport. Principalele probleme identificate au fost: calitatea slabă a materialelor, mobilizarea insuficientă a constructorilor şi calitatea neconforma a unora dintre lucrările executate. Au fost emise rapoarte cu problemele constatate şi s-au dispus măsuri contractuale de remediere. CNAIR SA a adus cu această ocazie la cunoştiinţa Constructorilor şi Consultanţilor că în cazul în care nu remediază rapid deficienţele, măsurile contractuale de penalizare pot merge până la rezilierea contractelor din culpa Antreprenorilor”, se arată într-un comunicat al CNAIR.
Lotul 3 din autostrada Lugoj – Deva este finalizat în proporție de 80%, iar CNAIR a stabilit luna august 2017 ca termen de inaugurare a tronsonului (data inițială a fost mai 2016). Acum, termenul de finalizare al lotului s-ar putea extinde, în funcție de constatările făcute de constructor și CNAIR.
Construcția celor 21 de kilometri ai lotului 3 Lugoj – Deva a fost atribuită asocierii S.C. Teloxim Con S.R.L. – COMSA S.A. – Aldesa Construcciones S.A. – Arcadis Eurometudes SA pentru 579,93 milioane de lei. Construcția tronsonului a început în noiembrie 2013.
Sursa: economica.net
Citiți principiile noastre de moderare aici!