De la începutul pandemiei, DASTM a pus la dispoziția celor aflați la nevoie un număr de telefon pentru Urgențe Sociale. Un caz special a fost cel realizat chiar de curând. Echipa DASTM a primit un apel de la o familie cu trei copii, aflată în carantină.
„Un apel primit pe numărul Telefonului de Urgențe Sociale ne solicita ajutorul. Trei copii în vârstă de doi, opt, respectiv 15 ani și doi adulți carantinați, ca urmare a contactului direct cu persoane confirmate Covid pozitiv, aveau nevoie de ajutor. Singurele surse de venit ale familiei sunt alocațiile copiilor și munca cu ziua a tatălui. Ambii părinți au buletinele expirate, fapt ce le îngreunează angajarea cu carte de muncă. Pe toată perioada carantinării vor primi hrană caldă și alimente neperisabile, acordate de cantina socială din cadrul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara”, transmit reprezentanții DASTM.
De la începutul pandemiei, numărul de telefon nonstop pentru Urgențe Sociale, pus la dispoziție de DASTM, a fost apelat de 3.150 de ori și s-au întocmit 642 de fișe sesizare de caz. Unele dintre apelurile primite au vizat informații sau redirecționări către serviciile Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara.
„Pentru fiecare caz în parte, s-au realizat intervenții ale echipelor mobile, în funcție de nevoi (cumpărături alimente, rețetă, medic familie, plăți utilități, hrană etc). Fiecare caz în parte a beneficiat de intervenții multiple ale echipei mobile căreia i-a fost repartizată solicitarea inițială”, spun cei de la DASTM.
Timișorenii pot suna la 0356981, iar cei de la DASTM fac o fișă de sesizare de caz. Echipa mobilă primește fișa și vine în ajutorul celor aflați la nevoie.
Foto: Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timișoara
Trimite articolul
XFrumos!
Poate ii ajuta cineva cu buletinele si cu un loc de munca după recuperare!