Conform celor de la ISU Timiș, accidentul feroviar a avut loc în jurul orei 13.00, la trecerea de cale ferată din Pădureni. În urma impactului, autoturismul a fost distrus, iar bărbatul aflat la volan a fost rănit grav și preluat inconștient de către un echipaj SMURD care a sosit la fața locului.
În trenul care circula pe ruta Timișoara Nord – Moravița se aflau 30 de călători. Persoanele din automotor nu au avut nevoie de îngrijiri medicale.
Au intervenit din partea ISU Timiș două autospeciale de intervenție, două echipaje SMURD, o autospecială de descarcerare și 14 pompieri. A fost alertat și elicopterul SMURD, însă nu a fost nevoie de intervenția acestuia.
UPDATE. Șoferul nu s-a asigurat
Accidentul, spun polițiștii, s-a produs din cauza șoferului, un bărbat în vârstă de 55 de ani. Acesta circula dinspre Smithfield, spre E70, și nu s-a asigurat la trecerea la nivel de cale ferată de la km 19+850, semnalizată cu indicatorul rutier „Crucea Sfântului Andrei”. Impactul a fost iminent, iar bărbatul a fost grav rănit.
Mecanicul trenului R 9664 a solicitat o locomotivă de ajutor, pentru continuarea călătoriei. Până la redeschiderea circulației, alte două trenuri de călători staționează temporar în gările Jebel și Timișoara CET.
Trimite articolul
XIn 2020 in Romania INCA mai exista treceri la nivel cu calea ferata fara bariere sau macar semnale luminoase… Bineinteles ca postacii vor avea directiva de partid sa dea vina numai pe victima, ca nu s-a asigurat. Si nu va conta deloc nici faptul ca in tarile civilizate, majoritatea trecerilor au bariere, iar restul au minim semnale luminoase… si nici macar faptul ca cele din Romania au plin de vegetatie in zona in care trebuie sa te asiguri, desi unele dintre ele sunt chiar pe drumuri nationale.
De cati ani exista promisiuni pe acest subiect din partea pesedacilor bovin si mobra?
Dupa vreo 8 ani in care au “analizat modalitatile de semnalizare”, acum au inceput sa “semnalizeze” cica trecerile precum cea de la Sacalaz… pe fiecare sens s-au amplasat cate doi stalpi: pe unul e pus un indicator suplimentar (pe langa cele 5 existente deja), iar pe celalalt un corp de iluminat cu LED si panou solar. ATAT! Asta este marea “semnalizare”. In rest, bariera ramane aceeasi, actionata manual de un om de la canton… bariera care pana acum vreo doi ani era iluminata cu metoda “felinarul modern”, adica o lumanare simpla, care era aprinsa seara de catre acelasi om…
Vorba pesedeului… “de ce sa investim in siguranta rutiera, in drumuri, autostrazi, centuri feroviare, sau macar sa schimbam metodele de iluminare care sunt in vigoare de la 1800? Lumea oricum ne voteaza (direct sau prin absenteism major), deci tot aia e…”
-
hai la plimbare cu lamentarile tale. era marcata ? tot soferul stie ca trebuie sa se asigure la trecere, daca nu is bariere. peste 100 de ani o sa vina nepotu’tau sa se planga ca nu a venit politistul sa ii traverseze masina peste calea ferata. Bo$$, sa-ti intre bine in cap, rromania nu are nevoie de autostrazi,parcari, etc. Romania trebuie sa investeasca grav in invatamant si sa retraga 90% din permisele de conducere + masiniile mai vechi de 2014 la fier vechi.
-
Aici ai dreptate, trebuie investit masiv în învățământ. Dacă matale, care le ști pe toate, ai ajuns să scrii “masiniile”, e groasă rău. Trebuie să începi din clasa pregătitoare. Cei de la SNCFR n-au mai tuns tufele de pe marginea căii ferate de 20 de ani, așa că e pădure. Corect ar fi să te oprești, te dai jos din mașină, mergi și pui urechea pe șină, să vezi dacă vine trenul, iar apoi treci sau nu, în funcție de situație.👍
-
De ce îți dai cu părerea dacă nu cunoști zona. Este vizibilitate de peste 100 m și într-o parte și în cealaltă. Probabil trebuie să se inventeze ceva ca să ocolească trenul pe idioți. Sau poate că omul o fi fost supărat. Singura soluție viabilă este construcția de pasaje care nu sunt la nivel, pt ca șoseaua să nu se întâlnească cu trenul.
-
George ar fi cazul ca tu sa vizitezi si alte tari unde vei observa ca mai exista treceri la nivel la care trebuie sa te asiguri. In privinta tufelor afla ca exista o cauza obiectiva, politicienii care au condus CFR si Finantele, avand firme private de trasport auto au redirectionat toti banii spre acestea, furand banii de la investitii in domeniul feroviar. De la Revolutie nimeni nu a cumparat masini pt lucrari la infrastructura caii. Asa ca mars tu la scoala sa te mai documentezi
-
-
mc vid boss poate nu ai umblat prin romania sa vezi ca e o tara frumoasa care e administrata in stil buda!boss infrastructura din ro e la nivel de subafrica!ok nu s a asigurat e vinovat dar nu incerca sa dai vina pe oamenii simpli ca romania arata ca o buda!cate orase au pasaje centuri de trecere cate drumuri au trotuare asigurate de parapeti ?esti praf cu gandirea ta!
-
-
In 2020 in Romania INCA mai exista dobitoci care nu se asigura la traversarea sinelor.
Nu-ti trebuie nici cruci, nici bariere, nici semnale luminoase! Iti trebuie doi ochi, sa vezi sinele, doua urechi, sa auzi goarna trenului si un cap, sa percepi pericolul.
Daca insa n-ai nici de unele, nici de altele, daca ai traversat de o suta de ori ca marva si iti zici ca merge si a suta una oara, daca te stii Superman, sofer “peste medie”, viril ca un porno star si destept ca Einstein, cum se cred majoritatea mioriticilor, atunci da, ai sanse bunicele sa te pupe trenu-n crestet.
“Infrastructura” n-are nici o treaba cu prostia ce dospeste, se umfla si da pe dinafara din capetele compatriotilor nostri posesori de permis de conducere.
-
In urma cu o luna un biciclist a fost accidentat mortal de tren la Arad. Bariera inchisa, masinile stateau oprite in coloana. Astuia ce anume trebuiau sa-i faca? Sa monteze drone la bariera ca sa-l traga de urechi?
-
Deci un idiot nu oprește la barieră, și automat înseamnă că invenția numită barieră e degeaba?? Ce logică e asta?
-
@update : multumim pentru lamuriri, initial am crezut ca trenul n-a acordat prioritate.
-
Ne-a lamurit cu neasigurarea dar ne-a bagat in ceata cu impactul care a fost iminent.
-
ala e tren?poate vrei sa spui muzeu din vietnam vietcong asa tren in alte tari nici la muzeu nu mai gasesti!
E asa greu sa pui niste calmatoare pe asfalt la 20m calea ferata? Sa zicem ca Bucurestiul nu vrea sa puna bariere sau semnale luminoase…handicapatii astia locali nu pot instala calmatoare si sa umple zona cu atentionari ca urmeaza trecere peste calea ferata?
-
Poti sa pui tu si femei goale pe marginea drumului. Soferul roman tot nu o sa opreasca sa se asigure.
Afara e furtuna iar șoferul roman o calcă lejer prin oraș cu viteza și fără lumini. Ca doar trebuie sa mențină locul întâi din Europa la accidente rutiere, noi și tarile de lumea a 3-a.
Din nou un cazan pe roti!
Acuma vor venii expertii mecanici doctori docenti de aici de pe forum sa ne explice ca masina nu conteaza.
Dar masina conteaza, atat ca si siguranta, cat mai ales ca si inteligenta a soferului. Un cazan de opel meriva, care pe olx are pret incepand de la 800 euro, un pic mai mare ca salariul mediu lunar in romania oare ce proprietar poate sa aiba? Doar unul cu nivelul de inteligenta proportional cu valoarea masinii raportata la preturile globale de pe piata auto, adica tinde spre 0!
Stop cazanelor pe roti in trafic!
-
Interesanta opinie. Pentru ca faci un comentariu la situatia precizata in articol “cazan” e cel care ia bataie cand se intalneste cu locomotiva. Te invit politicos sa dai un exemplu de masina care nu e cazan cand se intalneste cu trenul. Ce legatura are masina cu faptul ca soferul nu s-a asigurat? E foarte probabil ca in alta masina nu era asa de grav ranit, dar daca se asigura putea sa fie si pe o Mobra ca nu patea nimic.
-
Asa vrei sa ne arăți ce inteligent ești tu? Comparând valoarea mașinii cu iq-ul proprietarului? Nu știi cum sa ne explici cât de scumpa e mașina ta? 😋
-
@soferu Fata de vreo 50-60 de tone al unei garnituri de tren mici.. efectiv nu conteaza din ce e facut masina, tot terci il face. Noroc ca trenul mergea relativ incet. Un accelerat nu ar fi lasat din masina (Ca e Mercedes de 250.000 euro ca e Logan) nici macar urma de tabla.
-
Bubui de prostie prietene si o dovedesti de cate ori ai ocazia. Ii fi unul din ala care abia isi plateste chiria si pune 10 l de benzina in limuzina lui de mii de euroi luata in rate pe viata…
Mai lasa-ne ca ne-am saturat de laudarosenia ta! -
Vezi că te-ai faultat singur, poza e de la alt accident, mașina implicată era mercedes model nou!
-
ok dar trenul cazan l ai observat?nu exista trecere la cale ferata in romania fara sa nu iti distrugi directia la masina!
-
nu uita faptul ca omul cu cel mai mare IQ e ingrijitor de animale, nu generaliza. IA exemplul lui Becali, ca sa vezi ca nu e chiar asa cum spui tu. Ala e doxa de inteligent nu?
-
Comentariu tipic romanesc (aia cu IQ mic). Tot timpul gasim scuze celor care gresesc. Tot timpul altii sunt de vina, nu?
-
Nu masina e problema ci soferul. Stop prostiei pe sosele.
Se pare ca omul a avut o defectiune tehnica la masina ca alt fel nu se poate explica cum de trenul de mare viteza (25 km/ora) a reusit sa surprinda masina pe linia ferata
-
Avea defectiune la cap.
momentul ala cand cel caruia nu ii dai prioritate e mult mai mare decat tine…
Acum vor aparea pe aici o gramada de plangareti care ne vor povesti cum rumania inca mai are treceri la nivel de cale ferata fara bariera. Asa-i… insa … din pacate, rumania are si rumani la volan, asta-i problema la rumania !!!
Pentru ruman nu este suficienta “Crucea Sf. Andrei” .
Pai mai bine decat sa se asigure 700 de soferi intr-o zi MAI BINE OPRESTE TRENUL – IAR NASUL COBOARA BARIERA…..asa se procedeaza in jud Mures dar si in unele provincii din Italia, Spania, Cehia.
-
@Sabina Trenul nu opreste cu ambreiaj frana treapta zero, ca masina. Pana franeaza, a ajuns in gara. Si asa merge incet, daramite daca se opreste la treceri.
-
Ce bine era daca nu lipseai de la orele de fizica. Poate se prindea ceva de tine. Asa nu s-a prins nimic de tine.
castigatorul premiului darwin pe iunie
Citesc aici comentări fel și fel, hai ca vin și eu cu un update:
Omul avea permis de peste 37 de ani șofer profesionist, are mai muti km cu spatele decât aveți voi cu fata dar vati găsit voi aici sa judecați, e ok ca fie are sa își dea cu părerea e o societate libera, venind vorba despre IQ omul a ieșit din tura de noapte de pe camion și cel mai probabil oboseala a fost aici, și nu va găsiți voi inteligenți sa mai comentați eu știu ce prostii pentru ca sunt sigur ca nu e unu sa nu facă greșeli la volan mai mici sau mai mari, doar ca unele greșeli uite se plătesc cu viata…si pentru cei care au avut asa gândiri în cât sa jignească un om care se zbate între viata și moarte, și familia poate citi aici… Eu va doresc doar sa citiți și voi despre tatăl vostru.. o seara plăcută va doresc
-
Comentariu tipic romanesc (aia cu IQ mic). Tot timpul gasim scuze celor care gresesc. Tot timpul altii sunt de vina, nu?
Mă da din cate stiu eu la trecerile de cale ferată cu crucea sfântului andrei apare semnul stop, unde oricum esti obligat sa te opresti si evident sa căști ochi daca vine sau nu un tren, dupa sa treci da mna , putea sa ev8te accidentul usor