În fiecare an, aproximativ 250 de persoane din domeniul comunicării își dau întâlnire la Timişoara pentru a participa la singura conferinţă regională de comunicare din România. Anul acesta, Conferinţa PRbeta reuneşte la Timişoara specialişti naţionali şi internaţionali din domeniul Relaţiilor Publice, comunicării, marketingului şi publicităţii.
„Conferința PRbeta înseamnă pasiune pentru comunicare, interacțiune cu specialiști din domeniu, discuții despre noutățile din industrie, un mix de comunicare online, relații publice, Social Media, branding și publicitate”, declară Oltea Zambori, organizator.
Ziua de 15 mai este dedicată Conferinţei, unde se vor discuta noutăți din industrie, cele mai bune campanii online ale anului, strategii eficiente de comunicare și metode de implementare ale acestora, atât în mediul online, cât și offline. Printre specialiştii care vor vorbi şi vor susţine workshop-uri în cadrul evenimentului, se numără: Csaba Faix, (PR Manager la Prezi.com), Zsuzsa Kover şi Nora Pinter (Sziget Cultural Management), Crenguţa Roşu (DC Communication), Mikey Hash (Vlogger la Doza de Haş), Monica Jitariuc şi Oana Bulexa (The Practice România), Tudor Galoş (Microsoft) Norbert Tako şi Andreea Iager-Tako (PLAI Festival), Andreea Borţun şi Alex Ion (Ideo Ideis), Cristian Hordilă (Festivalul Internaţional de Film Transilvania), Viorel Dudău (Dreamstime), Cătălin Teniţă (TreeWorks), Alexandra Hash (Freelance PR), Dragoș Mușat (Publicis București), Mihnea Gheorghiu (Publicis București), Raluca Duţă (GolinHarris Bucureşti), Crenguţa Roşu (DC Communication) sau Daniel Enache(Media IQ). Moderatori ai Conferinţei PRbeta 2014 vor fi Mugur Pătraşcu (iLeo Marketing) şi Alin Zăinescu (Zăinescu Consultanţă).
A doua zi a evenimentului este dedicată Workshop-urilor – un concept apărut la ediţia din 2013 a Conferinţei PRbeta, în urma cererii publicului. Cele şapte Workshop-uri care se vor desfăşura în data de 16 mai sunt: Social Media, susţinut de Alexandru Ciucă (Managing Partner la Superior Media), Relaţii Publice, susţinut de Corina Săftescu (Editor-in-Chief la Ctrl-D), Marketingul Comunităţilor, susţinut de Ştefan Stroe (Managing Director la Incandescent Marketing), Managementul Reputaţiei Online, susţinut de Monica Jitariuc (Managing Partner la The Practice România), Legătura dintre PR şi Publicitate, susţinut de Dragoş Muşat (Head of Digital Content Development la Publicis Bucureşti), Afacerea ta + Adwords = HATE LOVE, susţinut de Irina Marinescu (SEM Manager la SIEN) şi Lansarea unui produs tech, susţinut de Tudor Galoş (Consumer Marketing Manager la Microsoft).
Lista speakerilor şi trainerilor urmează a fi completată, PRbeta Agency anunţând nume noi, atât din ţară, cât şi din străinătate, până înainte cu o săptămână de data evenimentului. Înscrierile la a patra ediţie a Conferinţei PRbeta se pot face online, pe site-ul www.prbeta.ro/conferences.
A patra ediţie a Conferinţei PRbeta este organizată de PRbeta Agency, cu susţinerea Romtelecom, Microsoft, Timişoreana,Fornetti, PayU, Autonom Rent a Car şi Tourmaline Boutique.
Parteneri media: Ctrl-D, TION, PR România, 24-FUN, Cursuri şi Certificări, Zelist Monitor, IQads, Smark, OSUT, Romanian Copywriter, Wall-Street şi Studentie.ro.
Citiți principiile noastre de moderare aici!