Expoziţia cu vânzare a fost gândită de organizatori, Camera de Comerţ Timişoara ca o ocazie oferită firmelor de a-şi lichida stocurile de produse rămase din colecţii anterioare, a celor aflate în promoţii, dar şi vizitatorilor care au ocazia să cumpere produse diferite la preţuri accesibile. „Conform contractelor, firmele expozante sunt obligate să arate preţurile de vânzare, dar şi cele rezultate în urma reducerilor”, am aflat de la Mariana Nicoară, conducătorul Direcţiei de Expoziţii a Camerei.
Vor fi prezente peste 60 de firme din România şi din Ungaria, suprafaţa totală ocupată fiind de 1600 de metri pătraţi în interior şi 200 metri pătraţi în exterior. Faţă de ediţia anterioară, creşterea numărului de expozanţi este de 25%. În plus, varietatea produselor expuse este mare. Dacă anul trecut peste 80% dintre expozanţi ofereau haine, îmbrăcăminte şi încălţăminte, în acest an s-au înscris un număr mai mare de firme care comercializează materiale de construcţii, mobilier sau produse de amenajări interioare. Nu vor lipsi nici de această dată clasicele produse de îmbrăcăminte şi încălţăminte, cele de cosmetică şi igienă personală, marochinărie, dar şi cele mai speciale, destinate bebeluşilor. Expoziţia va fi deschisă de miercuri şi până duminică, între orele 10 şi 20. intrarea generală va costa 2 lei, norocoşii care vor primi unul dintre fluturaşii de promovare al Outlet Expo vor putea beneficia de un preţ redus, de un leu.
Citiți principiile noastre de moderare aici!