„Peretele este ca o carte pregătită pentru a fi răsfoită, o călătorie în timp ce îți permite să regăsești pe lângă imaginea vizuală, istorii, semne, simboluri, tot ceea ce a acumulat de-a lungul timpului acel fragment de zidărie.”
Este declarația artistului plastic Franco Guerzoni, creatorul conceptului unei colecții ceramice expuse în showroomul companiei ce vineri seară a dezvăluit timișorenilor o adevărată galerie de artă în care percepția elementelor din mediul înconjurător a fost transpusă cu măiestrie în noile colecții.
Prin lansarea brandului Cedit, Tempini a adus la Timișoara conceptul de artă pe suport de placă ceramică. Colecțiile sunt inspirate din istoria vie a Persiei, dar și din cultura Italiei, din metamorfozarea elementelor supuse trecerii timpului și naturii.
„Putem afirma că fiecare placă a acestui brand este un tablou și fiecare spațiu amenajat cu aceste plăci va fi o galerie de artă”, spune Gigi Nacev, managerul Tempini.
Creatorii conceptului au contribuit la mixul dintre avangarda creativă, artizanat și inovație tehnologică. Totul pentru a scrie o poveste ce a adus succesul brandului în industria ceramică.
Brandul Cedit Ceramiche d Italia are o tradiție de peste 50 de ani și a revoluționat modul în care se integrează designul, tradiția și tehnologia în fabricarea plăcilor ceramice. Plăcile de dimensiuni mari reprezintă pânza pe care autorii și-au exprimat propria creativitate, acest lucru consacrându-i drept ambasadori Cedit ai excelenței italiene în lume.
Citiți principiile noastre de moderare aici!