Marți, 15 februarie, a fost ultima zi în care firmele își puteau manifesta interesul față de întocmirea Planului Urbanistic Zonal pentru „Zona Oituz-Popa Șapcă și concept amenajare domeniu public”. A fost depusă o singură ofertă din partea SC AGORAPOLIS SRL, care va intra în etapa de evaluare.
Firma SC AGROPOLIS SRL oferă consultanță pentru activități de arhitectură, planuri și proiecte pentru clădiri, planuri de urbanism și amenajarea teritoriului. Are sediul în Constanța, iar conform firme.info, societatea a înregistrat, în 2020, venituri de 1.136.597 de lei. Cu un profit net de aproximativ 494.696 de lei și 3 angajați, în același an a avut datorii de 291.770 de lei.
Planul urbanistic supus discuției este delimitat de str. Popa Șapcă, str. Oituz, Calea A. I. Cuza și str. A. Demetriade. Va avea o suprafață totală de 16,7 hectare.
PUZ-ul va analiza posibilitatea realizării unui punct intermodal de transport, prin introducerea unei stații de tren, care să lege zona centrală de restul județului. De asemenea, planul va trasa reglementările pentru culoare velo cu parcări pentru biciclete conexe, o parcare supraterană cu cinci etaje și două culoare pietonale importante.
Primul culoar va lega Intrarea Doinei de str. Popa Șapcă, iar pentru trecerea acestei artere aglomerate va fi analizată realizarea unei subtraversări. Al doilea culoar pietonal urmărește să conecteze complexul Iulius Town și noul campus de cel existent al UPT/UVT de pe bulevardul Vasile Pârvan.
Valoarea estimată este de 151.260,50 de lei (fără TVA), iar contractul va avea un termen de 12 luni pentru realizare.
Serviciile care vor fi contractate includ studii de fundamentare analitice (geotehnic, topografic, de circulație etc.), dar și o analiză asupra evoluției activităților educaționale. Suprafața studiată include și zona de la nord de calea ferată, adiacentă complexului Iulius Town, cu o suprafață totală de 33 de hectare.
Timișoara încă nu are un plan urbanistic general actualizat. PUG-ul orașului, încă în vigoare, există din luna mai a anului 2002. A fost prelungit în 2014, avându-se în vedere faptul că elaborarea celui nou se afla în etapa a treia, aceea de întocmire a propunerilor de plan şi avizarea acestora de către ministerele de resort, primele două etape fiind bazate pe studii de fundamentare și masterplan. A fost nevoie apoi de o nouă prelungire a valabilității PUG-ului din 2002, până la sfârșitul lui 2018. Pentru că PUG-ul nou încă nu e gata, s-a mai făcut o prelungire, până în 2023. Noul Plan Urbanistic General al Timișoarei este în lucru de 11 ani și este la faza de avize.
Pe aceeași temă:
Firma care lucrează de 11 ani la noul PUG al Timișoarei vrea să proiecteze regenerarea Pieței Traian
Trimite articolul
XE clar ca de puz e interesata. Nu sa se si faca ceva. Astea sunt doar basme in baza carora gasca usere donimic sifoneaza legal cat incape. Credeam ca fosta sleahta a fost maximum cat se putea, dar vad ca astia au invatat de la cei mai buni.
-
Un tren ??visam la un metrou elegant, nu la cai verzi pe pereti
Vad ca reinvie marota lui Robu cu metroul dar in acelasi timp serviciile de baza in oras sunt praf si la propriu si la figurat.
=))))))))))) TOTI SPECIALISTII HAURROIBU ISI DAU CU PAREREA, DAR NU AU CIRCULAT NICI MACAR O DATA CU TRENUL!
-
Pai ce, de aia mi-am cumparat bemwe cu 500 euroi, ba!
Mamaia a vandut un pogon pentru mine, pentzru binele meu si al familiei mele.
Chiar ma confunzi cu unul care are iku-ul mai mare
Pe cand o statie CF in apropiere de Shopping City, cu acces direct din mall?
-
f buna ideea
De 20 de ani se tot vorbeste despre :)) filme!
Asta da firma de sifonat, chiar are experienta in facut hartii. Macar acum are 3 angajati, a evoluat mult de la unul singur. Cat despre patroana firmei, Mihaela Pusnava, cea care s-a ocupat de Baia Mare Capitala Culturala Europeana 2021 intr-un mod foaaarte profesionist, dovada ca a castigat Timisoara si nu Baia Mare, mi se pare cea mai potrivita sa faca un PUZ pe aici. Poate se ocupa si de Caputala Culturala, de ce nu? si poate face si PUG-ul, pai degeaba e ea urban planner? Si ne va zice cum s-a indragostit de Timisoara mai tare decat de Baia Mare, unde i-au prins tare bine contractele prin atribuire directa. Ce bine e cand se externalizeaza tot, ce sens sa ai tot felul de birouri si bugetari prin primarie, doamne feri companii municipale, nu mai bine lucrezi cu firme private? iar bugetarii, sa fie doar cei care impart banii statului la aceste companii facatoare de hartii. Propun ca in toata primaria sa ramana numa primarul, viceprimarii, ceva consilieri locali, dar mai putini, si vreo 10 consilieri personali pentru astia dinainte. iar Interactiunea cu cetateanul sa se faca doar online. Crapa sistemul digital? nu i bai, comunicam pe Fb. cu primarul direct, si mai face cate o atribuire directa cuiva sa ne rezolve problemele. Uraaa, uraaaaa…
-
si dupa ce externalizeaza toate atributiile primariei, si raman acolo cum ai zis doar cativa insi (din care unul face cafeaua), atunci primarul si ceilalti isi deleaga si ei atributiile, unor firme din cipru/cayman/etc, si apoi merg toti saltand si tinandu-se de mana spre niste zari de unde se apropie ciupercile bombelor atomice, ca in finalul filmului Postal, in timp ce autorul ne linisteste ca “this is the beginning of a beautiful frienship”.
Este vorba de viitor (2030-2050) când mașinile cu motor termic vor fi interzise(puțini își vor permite mașini electrice) iar transportul din/catre alte localități se va face cu trenul.
-
Aaaa!
Asta e viitorul pe care ni-l pregateste usr-ul!
Stati ca mai sunt niste alegeri pana atunci.
Foarte bine! Să aibă țăranii cu ce sa vină la Mall.
Banul curge-n buzunare
La postacii din postare
In loc sa ne bucuram că mai face și primăria un PUZ după vreun secol, nah. Se teme la penteleu ca primarul ăsta chiar vrea să facă treabă?
-
in loc sa scoata calea ferata din oras , o aducem prin fata Primariei . faceti metrou , cu cale ferata sa legati Hotel Continental de Gataia . Nu stiu ce PUZ face Primaria , dar cred ca esti cam interesat de el , asa ca c’mon . Faceti ceva si pentru locuitorii orasului asta nu stati doar la pradat .Acum , c’mon , chiar avem nevoie de mocanita in centrul orasului ?
-
go on @ poate tu ar trebui sa calatoresti la Gataia! Doar niste cretini pot scoate trenul afara din oras, sunt acei indivizi care merg cu masina inclusiv cateva sute de metri sa-si cumpere o bere si seminte de la bodega din cartier. In tarile civilizate pentru naveta, excursii din weekend sau distante lungi se foloseste trenul nu masina care sa blocheze traficul
-
Chelului ii trebuie tichie de mărgăritar! Am văzut că se calca pe cap pasagerii în gata de Nord și de aia ne trebuie o noua gara, in zona aia se calca pietonii pe cap pe trotuare și bicicliștii fac coada, de aia ne trebuie noi culoare pietonale și piste de biciclete.
Aaaaa, stai că am confundat orașul și țara, de fapt trenurile circulă goale, trotuarele și pistele sunt goale!!!!
Ce sa zic, bine ați votat!
-
Pai n-ai inteles, gara noua va fi direct in curtea de la inchisoarea de pe Popa Sapca. Se livreaza marfa direct cu marfaru spre eficientizare.
ah, sau inchisoarea aia e deja atat de plina incat s-a dat drumul pe afara, fara sa stim insa, si marfaru livreaza direct afara dar tot marfa din aia e.
Gradina Zoo ramane tot inchisa?
Nu ne mai inchide in case(arest la domiciliu) primarul extremist Fritz in aceasta primavara? ca sunt cam multe cazuri de Covid.
Tion, de ce faceti cenzura? de ce nu publicati comentariile contra primar Fritz? v-au cumparat ca pe Antena 3?
-
da, sa speram ca ramane inchisa ZOo, sa nu mai chinuie nimeni animale
Aici poate fi o oportunitate destul de mare pentru cei care vor să vadă, bineînțeles. Se poate trage o linie până la aeroport și am putea avea o legătură demnă de secolul 21 cu aeroportul, centru și zonele limitrofe precum zona în care se construiesc cele mai multe blocuri (Torontalului – Aradului).
Trenurile circulă goale din cauza condițiilor. Dar dacă am avea condiții decente pentru o linie urbană, sunt sigur că ar fi destui care ar vrea să o folosească.
Dar despre trenul subteran nu se mai face vorbire?
Nu se poaaate.O statie de tren ? In centrul orasului ? Fara depou,ateliere de intretinere,triaj ? Fara sa fie cuplata cu un mic aeroport pentru curse locale spre Ghiroda (ca sa faca legatura cu celalalt aeroport).De asemenea si navetistii de pe Bega (cu acele nave moderne) ar trebui sa fie racordati cu un mic port tot in zona pentru satisfacerea navetistilor.Desigur pentru PUZ ar trebui contactata o firma de renume din Franta sau Germania si neaparat Olanda (ei le au cu canalele).Numai astfel frit va deveni un demn continuator al proiectelor lui robu si poate ii va asigura postul de primar pe viata.
(Comunistii au avut in proiect desfiintarea caii ferate intre garile EST si NLORD si construirea unei gari noi la Timisoara Sud dar prloiectul lui frit e mai bun)
PS.La unii scleroza se instaleaza mai devreme.
Subscriu.
de ce insistati cu stirea asta care a mai fost acum 2 saptamani? decovid nu mai aveti sa ne ziceti nimic?
Astia au baut apa din paharul ramas de la Pletea. O tin cu trenurile la greu. Nu vedeti ma retarzilor ca nu merge mai nimeni cu trenul? E limpede ca Timisoara nu se preteaza la transport cu tremul sau metroul. Esta e pur si simplu furt. O ipocrizie maxima.
Faceti dreacu niste parcari etajate mari, in zonele centrale si in cartierele “dormitor”. In rest doar gargara. Bani aruncati pe atudii fara noima si niste maniaci ce aplauda la comanda.
Nu fiti nemultumiti, lista aberatiilor fritzuliene este inca la inceput.
Este cea mai mare imbecilitate din ultimii 23 ani. Defapt, din partea celor care conduc acum Timișoara, nu mai avem nicio așteptare. Așteptăm următoarele alegeri, ca sa le arătam ieșirea pe usa.
Mai Fritz, o sti pe aia: foaie verde laba gâstii merg catanele pă ștrec…si ajung la mall direct🤪
romanul, in particular cimisoreanul si in special locuitorul saturat … de ifose nu merg cu trenul pentru ca sunt prea comozi si prea batuti de soare in cap! Prefera sa stea zilnic blocati in trafic doar ca sa-si scoata la plimbare cazanul adus cu mari sacrificii cu ITP luat pe spaga. In ultimii 15 ani cele mai mari gari Berlin, Viena, Praga au fost modernizate si marite, traficul fiind dublu. In Banat gringo veniti cu trenul foamei care stau in garsoniere fac imprumut la banca sa-si cumpere un cazan pe care sa-l admire din balconul de un metru patrat :))