Reprezentanții PMT plănuiesc să amenajeze trasee pentru bicicliști și pietoni pe sub două poduri din oraș. Încearcă încă din luna iulie să găsească o firmă care să întocmească studiul de fezabilitate pentru „amenajare piste de biciclete pe sub Podul Dacilor și Podul Șaguna”, estimat la 99.000 de lei cu tot cu TVA, echivalentul a 20.000 de euro, în contract fiind incluse și expertize tehnice pentru cele două treceri peste Bega.
„Traseul pe care se vor amenaja pistele de biciclete se desfășoară în partea de est a municipiului, de la Podul Dacilor – situat între strada Dacilor, respectiv Piaţa Badea Cârţan – până la Podul Şaguna – situat între Calea Dorobanţilor și strada Andrei Şaguna și este destinat circulaţiei cu biciclete și circulației pietonale”, transmiteau, luna trecută, reprezentanții PMT.
Prima licitație a fost anulată din lipsă de oferte, iar municipalitatea a mai încercat o dată să găsească un proiectant, la sfârșitul lunii august. Aproape că l-a găsit, astfel că până la data limită de depunere a ofertelor, 18 octombrie, a fost înregistrată una singură, de la Pod-Proiect din Iași.
Societatea a mai avut contracte cu Primăria Timișoara, inclusiv pentru Podul Eroilor, la care anul acesta a fost deschis un nou șantier pentru amenajarea de treceri pentru pietoni și bicicliști pe malul Begăi, deși podul fusese reabilitat și lărgit în urmă cu doi ani. Proiectantul a uitat însă să treacă în proiect și pistele de biciclete.
Oferta Pod-Proiect este în evaluare. Dacă va câștiga contractul, firma din Iași va trebui să predea studiul de fezabilitate primăriei în termen de 60 de zile de la semnarea ordinului de începere.
editor Dan Oancia
Pe aceeași temă:
Trimite articolul
XPentru ce trebuie SF cand este clar ca la orice constructie noua sau reamenajare este obligatorie constructia pistelor pentru biciclete. Alta sifonare a banului public, culmea cu o firma de doi bani din Iasi care a ”uitat” si la podurile de langa gara sa prevada subtraversarile pentru continuitatea pistelor de biciclete. Acesti analfabeti sunt platiti cu 20.000 euro vor veni cu un rahat de studiu de fezabilitate urmat de un proiect in care deseneaza niste piste cu rampe de acces care nu respecta cele mai elementare norme de constructie
Expertiza tehnica la 2 poduri plus traseu de cca.1km in 60 de zile?
desigur o lucrare de mantuiala pe bani multi!