Compania Electrolux a anunțat numele celor 35 de semifinalişti ai competiției internaționale Design Lab 2015. Cinci dintre proiectele înscrise în top 100 s-au calificat cu ajutorul votului public, iar celelalte 30 au fost selectate de către experții Electrolux. Toate conceptele sunt acum disponibile pe website-ul competiției, www.electroluxdesignlab.com. În 2015, la a 13-a ediție, tema competiției este „Healthy Happy Kids”, iar juriul caută să vadă idei inovatoare pentru produse, accesorii, consumabile și servicii în trei zone de interes: Gătit, Îngrijirea Textilelor și Purificarea Aerului.
„Conceptele din semifinalele Design Lab 2015 sunt originale, inovatoare și ne-au stimulat imaginația. Studenții au primit acum feedback din partea experților și un nou brief pentru a-și dezvoltă mai departe ideile. Ca întotdeauna, ne face plăcere să urmărim acest proces online și să deschidem un dialog cu semifinalistii. În anii trecuți, am văzut cum ideile bune s-au transformat în propuneri extraordinare adresate consumatorului”, a declarat Thomas Johansson, Director de Design și unul dintre experții Electrolux.
Pe lista proiectelor alese se numără și YoYoAir, realizat de Adelinei Tripon, studentă la Universitatea de Vest din Timișoara. Acesta este un purificator de aer alimentat cu energie solară, ce poate fi folosit atât precum o jucărie Yoyo, timp în care se încarcă, dar și drept purificator de aer capabil să identifice zonele cu mirosuri neplăcute și să le elimine.
Un număr de 6 finaliști vor fi aleși de către experții Electrolux. Aceștia vor fi anunțați pe site-ul de internet al competiției, pe 15 septembrie.
Premiul cel mare al competiției constă în 10.000 euro și un stagiu de practică de șase luni, plătit, la un centru de design Electrolux. Jumătate dintre câstigatorii acestui premiu din anii trecuți au continuat să lucreze pentru Electrolux la sfârșitul acestui stagiu de practică. Premiul al doilea are o valoare de 6.000 euro, iar cel de-al treilea, de 4.000 euro. De asemenea, va fi acordat și premiul People`s Choice, în valoare de 2.000 euro. Acesta va fi oferit proiectului care a primit cele mai multe voturi online.
Alte articole pe aceeași temă:
Citiți principiile noastre de moderare aici!