China Brand Fair este organizat de cinci ani la Budapesta de către Central European Cooperation Zone (CECZ), o organizație sprijinită de Guvernul chinez, care are ca scop înlesnirea parteneriatelor între firmele chinezești și companiile din Europa Centrală și de Est.
„Organizăm China Brand Fair în Budapesta de cinci ani. În acest an ne concentrăm pe trei teme: să îi ajutăm pe expozanții chinezi să găsească parteneri în zona UE, a doua este să găsească parteneri în zona de turism, copyright, educație și medicină chineză, iar a treia temă este să ajutăm companiile din Europa Centrală și de Est să își vândă produsele în China. Acestea sunt cele trei mari teme ale acestui eveniment. În acest an, România este cel mai mare partener al nostru și vom avea foarte mulți vizitatori din România la acest eveniment. Pentru cei care nu pot veni la Budapesta, vom oferi oportunitatea de a stabili contacte online cu expozanți”, a declarat, la Timișoara, Nancy Jin, directorul CECZ Budapesta.
Reprezentanții CECZ au venit în România deoarece, anul acesta, țara noastră reprezintă cel mai important partener al târgului. Cu această ocazie, ei vor alege zece companii care vor putea prezenta produse în cadrul târgului, alături de cei 320 de expozanți chinezi și 60-70 de expozanți din țările central și est europene. De asemenea, aceștia se așteaptă să atragă un număr de 300 de vizitatori la târg din țara noastră, oameni de afaceri cu dorința de a colabora cu companii din China.
„Până anul trecut ne-am concentrat pe expozanții chinezi. De anul trecut și din acest an, oferim oportunitatea companiilor din centrul și estul Europei să își prezinte produsele în patru moduri: le oferim spațiu expozițional gratuit în cadrul evenimentului, deci companiile românești pot să își prezinte produsele, le oferim spațiu pe site-ul nostru B2B, astfel încât să se poată prezenta companiilor din China (…) În plus, organizăm o uriașă gală informală de networking, unde vor fi 600 de oameni de afaceri din China și unde companiile românești, de asemenea, vor putea să își prezinte produsele. Dacă vor veni cu mai multe produse la expoziție, vom dedica un loc special României”, a declarat Zsuzsanna Gal, head of business development CECZ Budapesta.
La rândul lui, Sandor Rusz, reprezentantul CECZ în România a afirmat că anul acesta vor veni la târgul de la Budapesta companii din 16 domenii principale de activitate, de la agricultură și mâncare până la turism, educație sau construcții. Pentru a arăta deschiderea față de afaceriștii români, el a lăsat la sediul CCIAT o tabletă cu care se pot realiza videoconferințe cu oamenii de afaceri chinezi, aceștia neavând acces la Facebook sau Whatsapp.
Reprezentanții CCIAT au anunțat că vor pleca din Timiș cu o delegație de 38 de oameni de afaceri și reprezentanți ai unor companii, toți cei 38 urmând să beneficieze de cazare gratuită la Budapesta. Cei interesați de această deplasare sunt invitați să contacteze CCIA Timiș în perioada imediat următoare, prioritate având, bineînțeles, membrii camerei.
Citiți principiile noastre de moderare aici!