Potrivit Direcției de Asistență Socială din Timișoara, începând din 13 noiembrie se pot ridica tichetele sociale pe suport electronic pentru mese calde, „conform OUG 115/2020 privind unele măsuri pentru sprijinirea categoriilor de persoane cele mai defavorizate care beneficiază de mese calde pe bază de tichete sociale pe suport electronic pentru mese calde, acordate din fonduri externe nerambursabile”.
Valoarea nominală a unui card este de 180 de lei/ lună. Pot beneficia de mese calde persoanele care au venituri la nivelul indemnizației sociale pentru pensionari, în vârstă de 75 de ani împliniți sau peste această vârstă – 675 de beneficiari, persoane sau familii fără adăpost, inclusiv persoane sau familii care au fost evacuate și familiile cu copii care nu au domiciliu stabil, mai ales cele monoparentale – 51 de beneficiari.
„Persoanele care au domiciliul sau reședința în municipiul Timișoara și se încadrează pe lista beneficiarilor eligibili pentru acordarea tichetelor sociale pe suport electronic, astfel cum sunt menționate la punctele (1) și (2) din Comunicat, sunt invitate la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara, Bulevardul Regele Carol I, nr. 10 în vederea distribuirii tichetelor sociale”, informează Direcția de Asistență Socială.
Tichetele se distribuie pe baza cărții de identitate, fiecare beneficiar urmând să primească în plic sigilat un card, dar și lista unităților unde pot servi masa caldă și un ghid de utilizare.
Cardurile se pot ridica de la sediul Direcției de Asistență Socială de pe Bd. Regele Carol I, nr. 10, după cum urmează: vineri, 13 noiembrie – orele 11-16, luni, 16 noiembrie – orele 12-16, marți, 17 noiembrie – 8-16, miercuri, 18 noiembrie – 10-16, joi, 19 noiembrie – 8-16, vineri, 20 noiembrie – 8-12. Informații suplimentare se pot solicita la numărul 0256.220.583.
Tichetele sunt acordate prin Programul Operațional Ajutorarea Persoanelor Defavorizate – POAD, finanțat din Fondul de Ajutor European destinat celor mai defavorizate persoane.
Trimite articolul
XFrumoasa initiativa si laudabila. Ma bucur si ca folositi un sistem electronic pentru treaba asta.
SIngura chestie ce imi sare in ochi e numarul persoanelor ‘luate in calcul’.
Sigur nu sunt mult mai mult persoane care ar avea nevoie de ajutorul acesta? Check again ..