I: Care au fost obiectivele le-ați urmărit pentru a parcurge etapele până la nivelul la care sunteți astăzi și într-un timp relativ scurt?
R: Obiectivele urmărite au fost ca Leman să devină un partener durabil pentru colaboratorii săi, să ofere soluţii tehnice şi economice clienţilor săi şi un mediu plăcut de lucru angajaţilor săi.
I: Care sunt țintele pe care le urmăriți pentru următorii ani?
R: Ne propunem să continuăm dezvoltarea sustenabilă a companiei prin:
- Furnizarea de produse şi servicii de înaltă calitate folosind tehnologii inovative şi de largă diversitate
- Parteneriat cu clienţii şi furnizorii bazat pe încredere reciprocă
- Dezvoltarea continuă a angajaţilor săi ca şi „parteneri zilnici” ai activităţii Leman
- Grijă sporită pentru comunitate şi mediu
I: Dezvoltarea unei firme este garantată nu doar de strategia adoptată într-un moment sau altul, ci și de calitatea echipei pe care se bazează pentru realizarea acelor obiective. Cum vă asigurați forța de muncă calificată, care să facă față noilor tehnologii și cerințelor de pe piață?
R: Formarea profesională reprezintă o componentă majoră în realizarea obiectivelor precum competitivitate – performanţă – productivitate, iar compania noastră are ca obiectiv creşterea competitivităţii şi sprijinirea dezvoltării companiei bazate pe cunoaştere.
Pentru a susţine dezvoltarea competenţelor în raport cu nevoile organizaţiei, s-au demarat programe de calificare, inițiere, perfecționare, specializare organizate de furnizori de formare profesională autorizați, respectiv prin formare la locul de muncă.
Principala constrângere este nivelul de calificare la angajare şi având în vedere nevoia multidisciplinarităţii educaţiei şi pregătirii profesionale, compania Leman Industrie a demarat parteneriate cu instituţii de învăţământ superior şi unităţi de învăţământ profesional şi tehnic dual.
In acest sens, compania noastră s-a implicat activ prin acordare de burse elevilor, efectuarea stagiului de practică, dotare laboratoare totul având ca scop ameliorarea procesului de calificare a elevilor/studenţilor.
(73684)
Citiți principiile noastre de moderare aici!