Liderul Consiliului Judeţean Timiş, Constantin Ostaficiuc, a făcut un scurt bilanţ al investiţiilor derulate de instituţia pe care o conduce la doi ani de mandat. Ostaficiuc spune că lucrările merg exact aşa cum au fost planificate. Cât despre cele care nu sunt în grafic, cum ar fi realizarea deponeului ecologic de la Ghizela şi reabilitarea Bastionului Theresia din Timişoara, preşedintele CJ Timiş susţine că se recuperează deja întârzierile.
„Am semnat contractul deja pentru drumul Sânnicolau Mare – Periam, am dat ordinul de începere, se lucrează pe Buziaş – Timişoara, se lucrează la centura de ocolire a Buziaşului, voi semna cât de curând contractul pentru reabilitarea Castelului Huniade, iar pe POR (Programul Operaţional Regional) am cam intrat în toate proiectele pe care ni le-am propus. Făcând un bilanţ al primilor doi ani din actualul mandat, o să remarcaţi că toate proiectele de investiţii sunt în derulare la nivelul Consiliului Judeţean, aşa cum am promis la începutul mandatului. La deponia de la Ghizela se lucrează, se recuperează deja din întârzieri. Lucrurile sunt exact cum le-am planificat”, a afirmat Ostaficiuc.
De asemenea, el a declarat că lucrările la Bastion vor fi gata în toamnă, iar starea drumurilor din judeţ s-a îmbunătăţit vizibil, în opinia sa. „La Bastion lucrările vor fi finalizate probabil la finalul lui septembrie, dar vom mai face noi nişte lucrări după aceea, şi s-au îmbunătăţit o parte din drumurile din judeţul Timiş. Dacă circulaţie pe ele o să remarcaţi…”, a adăugat Ostaficiuc.
Se inaugureaza centura Lugojului
În altă ordine de idei, primarul municipiului Lugoj, Francisc Boldea, a anunţat că în perioada următoare urmează să fie inaugurată şi centura de ocolire a Lugojului. „Lucrările sunt aproape finalizate, au fost deja amplasate semnele rutiere, se lucrează la marcaje şi după data de 15 august va avea loc pre-recepţia acesteia, ocazie cu care vom da în circulaţie cei 9,4 km ai centurii ocolitoare”, a anunţat, zilele trecute, Boldea.
Centura de ocolire a municipiului Lugoj face printr-un proiect cofinanţat de Comisia Europeană, prin Facilitatea Ex-ISPA, şi Guvernul României. Valoarea lucrărilor este de aproape 21 de milioane de euro, iar beneficiar Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România.
Citiți principiile noastre de moderare aici!