Județul se situează pe locul 3 în țară în ceea ce privește mediile de 10, după Cluj și București. Au fost opt medii de 10 „curat”, 487 de elevi au avut medii peste 9, 619 peste 8, 580 peste 7 și 617 peste șase, media obligatorie de Evaluarea Națională.
Elevii cu medii de zece „curat” din Timiș sunt de la unitățile școlare: Școala Gimnazială nr.16, nr. 7, nr.18, trei elevi de la C.D. Loga, de la nr.30 și de la Școala din Dumbrăvița.
Media 1 a fost a unui elev de la Liceul Teoretic Recaș, cel mai slab rezultat din județ.
Contestațiile se depun în 29 iunie (orele 16 – 19) și 30 iunie 2021 (orele 8 – 12). Rezultatele finale vor fi afişate în 4 iulie.
Există și o etapă specială a examenului de Evaluare Națională 2021 dedicată elevilor de clasa a VIII-a care, în contextul pandemiei, nu au putut participa la prima etapă deoarece au fost în izolare/carantină sau au alte motive medicale justificate și prezintă un certificat medical. Înscrierile au început de luni, 28 iunie, iar elevii trebuie să anunțe școlile.
editor Dan Oancia
Pe aceeași temă:
Trimite articolul
XUn mare bravo elevilor merituosi. Astia sigur nu o sa fie membrii USR ca alora nu le-a placut scoala.
Prezentati corect situatia astfel : citi dintre elevii inscrisi la inceputul anului scolar in clasa a 8 a au promovat clasa, citi dintre absolventii clasei a 8 a s au inscris la acest examen,citi s au prezentat si citi au luat note peste 6, si se va observa ca cifrele se schimba radical,in sensul diminuarii cu foarte mult a procentajului.
Cereti exact aceste cifre de la inspectoratul scolar sa aiba si ei activitate.
Cifrele cosmetizate nu ajuta cu nimic invatamintul,doar ii prezinta intr o lumina putin mai buna pe cei care incaseaza un salariu foarte bun in acest domeniu.
Calitatea invatamintului este de la foarte slab in jos cu foarte putine exceptii,iar subiectele date la acest examen nu puteau fi mai usoare pentru a lua elevii macar nota 6.
Cit priveste rezultatele celor din rural acestea sint si mai slabe,raportat la cei din orase,majoritatea notelor mici provin de la sate.
Solutia pentru ei este inchiderea multor ,, scoli ,, si comasarea elevilor in unitati scolare cu profesori bine pregatiti,cu chef de munca si dotare in pas cu timpurile,deplasarea fiind facuta cu microbuze scolare pe care domnii primari le pot achizitiona facind economii in primariile lor.
Bineinteles ca aceasta varianta presupune reducerea multor posturi de * profesori * la sate,dar continuind in acelasi mod nu se realizeaza absolut nimic pe planul cresterii nivelului invatamintului.
Singura * realizare * este existenta unor locuri de munca bine platite pentru unii si doar atit.
Notele se dau din burta in foarte multe cazuri pentru ca elevii sa promoveze si pentru a asigura normele didactice,iar la inceput de an scolar se fac tot felul de artificii la aceste scoli din rural si nu numai pentru a avea un numar de clase cit mai mare si implicit un numar mai mare de posturi si pentru a nu se desfiinta unele unitati scolare din cauza numarului insuficient de copii.
Subiectele au fost usoare, ca sa treaca toata lumea nu-i asa ?, 16000 de copii au plecat sa invete in alta tara satui de bulibaseala romaneasca de aici
Clujul a avut 15, deci aproape de 2 ori mai destepti ca ai nostri!
Da nu conteaza, ca noi aici suntem cu lgbt, cu bicicletele, cu trotinetele cu din astea. Uitati-va pe cine ati ales la primarie, la cjt si o sa intelegeti ca educatia nu mai conteaza la noi!
-
Problema nu e inteligenta ci bunavointa, oamenii sunt mai preocupati sa si-o traga unul altuia decat sa faca treaba, deabia cand oamenii se vor unii pentru binele comun lucrurile vor merge mai bine si aici in Timisoara, dar si la Cluj, Clujul nu e un model de urmat-mizerie prin spitale, mizerie pe malurile Somesului- e adevarat, departe de ochii turistilor dar tot mizerie e, dezvoltare in devalmasie, haotica, fara cap si coada, e adevarat ca lumea fiind mai omogena oamenii reusesc sa se puna de acord in lucrurile importante- la noi avem banateni, olteni, moldoveni, regateni, ardeleni, sarbi, unguri, germani etc. fiecare cu modul lui de a proceda, e mai greu, totusi ar trebui sa ne intelegem asupra lucrurilor de baza-poate fi si ceva prostie si lipsa de educatie la mijloc, de acord
Acu’… depinde și de cine le-a examinat pe-ale lor, că pe-ale de le-au examinat Timișenii au fost ajuns pe ultimu’ loc!