Rodica Aurelian, șefa Serviciului Resurse Umane, avea stabilit un termen încă din luna ianuarie: cam de o săptămână. A expirat de multe ori deja, iar organigrama tot nu e gata.
„Organigramă vom avea la următoarea ședință de consiliu, dacă primim avizul de la ANFP. Nu e trimisă încă, am convenit toate mișcările de trupe, dar Rodica Aurelian a plecat în concediu. Când se întoarce îmi va prezenta forma cu oameni, nu numai cu structuri, și o vom trimite pentru avizare”, ne-a explicat Robu.
Totodată, municipalitatea ar trebui sa organizeze concurs pentru mai multe posturi de directori. La Direcția de Dezvoltare și Direcția de Patrimoniu sunt interimari, la fel ca și la Secretariatul Primăriei, unde Simona Drăgoi l-a înlocuit pe Ioan Cojocari, care a ieșit la pensie. Sorin Ciurariu ocupă și el tot interimar funcția de arhitect-șef. Edilul-șef spune însă că nu se grăbește să organizeze concursuri.
„Nu mă înghesui să organizez concursuri pentru șefi de direcții. Probabil pentru niciuna dintre funcțiile de pe care au plecat oameni. Una dintre greșelile pe care le-am făcut a fost să titularizez oameni pe aceste funcții importante. Pot să stea oricât fără concurs, nu obligă legea la nimic, atâta doar că îți permite legea să numești pe cineva interimar șase luni pe an. În celelalte șase luni faci doar împuternicire pe responsabilități. Nu am motive să mă grăbesc să titularizez pe cineva”, a mai spus Robu.
Despre noua organigramă se discută încă din luna iunie a anului trecut, când primarul Timișoarei a emis o notă internă prin care își anunța subalternii că vrea să schimbe modul de lucru în primărie. Le-a cerut să facă propuneri legate de structurile pe care le coordonau, pentru o noua organigramă. Iată că au trecut însă șase luni de atunci și nici vorbă să fie gata noua structură de personal.
Articole pe aceeași temă:
Greu cu organigrama noua la Primaria Timisoara
Citiți principiile noastre de moderare aici!