Robu a afirmat că, în acest moment, cheltuielile Primăriei Timişoara cu salarizarea depăşesc cu mult plafonul admis şi de aceea este nevoie de o nouă organigramă „mai suplă” şi mai eficientă. În acelaşi timp, însă, primarul Timişoarei a declarat că are nevoie urgentă de patru consilieri, care să îl ajute în treburile zilnice.
Vom face în luna septembrie o modificare de organigramă. Vom crea structuri mai suple şi care, sper eu, vor fi implicit mai eficiente. În curând veţi afla noua organigramă. Cu ocuparea posturilor noi avem o problemă. Vor fi ocupate doar cele patru posturi de consilier pe care primarul le are în aparatul său. O să vedem săptămâna viitoare cine le va ocupa. Datorită faptului că Primăria Timişoara are cheltuieli de personal mult peste plafonul permis, eu nu pot să fac angajări din afară decât pe cele patru posturi de consilieri. Am cerut la Ministerul Finanţelor să ni se ridice plafonul pentru acest fond de salarii, pentru că altfel voi avea mari probleme”, a spus Robu.
El nu a precizat numele celor patru consilieri, preferând să păstreze misterul până săptămâna viitoare.
Citiți principiile noastre de moderare aici!